کد خبر: ۷۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 05 September 2019
در راستای این که کم کم به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم و با توجه به این که عنقریب پست ریاست جمهوری به صورت چرخشی طبق قانون، یحتمل به دست با کفایت برادران راست خواهد افتاد! (این که عرض کردیم برادران، یک موقع متهم به مرد سالاری نشویم! چون در این یک فقره با کسی شوخی نداریم و بانوان محترمه حالا حالا‌ها بایستی پشت کنکور بمانند!)؛ و همچنین با توجه به این که در آینده‌ای نه چندان دور مجلس و حتی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های مسافربری و قهوه خانه‌ها و رستوران‌های بین راهی و سوپرمارکت‌ها و. توسط لشکر راستی‌های عزیز قُرق خواهد شد! و به همین دلیل شاهد اتفاقات گوناگونی در سطح بین المللی و داخلی! خواهیم بود؛ و با توجه به باتوجه‌های دیگری که از ذکر همه‌ی آن‌ها معذوریم! فلذا توجه شما را به یک سری مقررات جدید راهنمایی و رانندگی جلب می‌کنم. چون از قدیم گفته اند: هیچ چیزی بهتر از راستی نیست! فقط خواهش می‌کنم نفرمایید ربطش چیست! چرا که در کشور ما قرار نیست چیزی به چیزی ربط داشته باشد.
۱_ از کلیه رانندگان عزیز تقاضا می‌شود در هنگام رانندگی، لطف کرده و از سمت راست یکدیگر سبقت بگیرند.
۲_ دستگیره (شیشه بالابر) سمت چپ را از ریشه کنده و فقط با دستگیره سمت راست شیشه‌ی خودرو را بالا و پایین ببرند!
۳_ فرمان اتومبیل‌های خود را به سمت راست انتقال داده و از کارخانه‌های خودروسازی طرف قرارداد خارجی (اگر وجود داشته باشد!) و داخلی نیز می‌خواهیم تا از این پس فرمان ماشین‌ها را فقط در سمت راست نصب کنند!
۴_ تمامی ِ. تابلو‌های گردش به چپ در جاده‌های برون شهری و درون شهری را از جا کنده و به جای آن‌ها تابلوی گردش به راست نصب کنند!
۵_ راننده‌های محترمی که سر چهارراه‌ها و تقاطع‌ها قصد رفتن به سمت چپ دارند، لطفا راهنمای سمت راست را بزنند و عبور کنند!
۶_ کلیه فلکه‌های موجود در سطح شهر را بر عکس کرده و یا این که اگر امکان نداشت! فلکه جای خودش باشد، ولی راننده‌های گرامی از سمت راست به دور آن بچرخند!
۷_ از این لحظه به بعد راننده‌های زحمت کش لطف کنند و درب (در ِ) سمت چپ جلو و عقب خودروی خود را به مدت چهار سال پلمپ کنند! پس از پایان چهار سال، مدت یاد شده خود به خود تمدید خواهد شد!
۸_ راننده‌های محترم، گواهی نامه، کارت ماشین، بیمه نامه‌ی خودرو و... (این ... شامل هر چیزی می‌شود حتی شیرینی!) را فقط با دست راست به مامورین پرتلاش تقدیم کنند!

۹_ خداوند همه‌ی شما و ما را به راه راست (نه جناح راست!) هدایت کند.
نوشته ی: راشدانصاری (خالوراشد)
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار