وزارت امور اسلامی و تبلیغات و ارشاد عربستان، چهل و یکمین دوره مسابقات حفظ و تلاوت و تفسیر قرآن کریم را در مکه مکرمه برگزار می کند.
کد خبر: ۷۷۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 09 September 2019

به گزارش «تابناک» کرمان به نقل از سیدتی نت، چهل و یکمین مسابقات بین المللی حفظ، تلاوت و تفسیر قرآن کریم به همت وزارت امور اسلامی و تبلیغات و ارشاد عربستان و با حضور قاریان و حافظان بین المللی از هشتم تا 12 ماه محرم الحرام در صحن مسجد الحرام برگزار می شود.
دکتر«عبداللطیف بن عبدالعزیز آل شیخ» وزیر امور اسلامی و تبلیغات و ارشاد عربستان گفت: این وزارتخانه مقدمات لازم را برای برگزاری این مسابقه قرآنی بین المللی تکمیل کرده است و برای استقبال از حافظان و قاریان کشورهای مختلف جهان آماده است.
وزیر امور اسلامی عربستان گفت: این مسابقه با هدف دعوت به حفظ و تدبر در معانی و تفسیر در کلمات برگزار می شود و به برگزیدگان این مسابقه جوایز نقدی اهدا می شود.
آل شیخ افزود: این مسابقه از مهمترین مسابقات در جهان به شمار می آید، زیرا به قرآن کریم عنایت ویژه دارد. این کتاب الهی را به عنوان چراغ مقدسی در همه امور است.
وی ادامه داد: این مسابقه می تواند نسلی از دانشجویان و قرآن پژوهان را به جهان عرب و اسلام و همه جهان تقدیم کند و می تواند حافظانی از کتاب الهی را فارغ التحصیل کند که آن را می دانند و نشر می دهند و در امور زندگی شان آموزه های قرآنی را به مرحله عمل می رسانند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار