کد خبر: ۷۸۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹ 15 September 2019

به گزارش «تابناک» کرمان به نقل از تسنیم، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه دولت برای اینکه خودش را نجات دهد بحث تهاتر را ایجاد کرده که البته باید از این فرصت استفاده کرد اظهار داشت: این بهترین ظرفیت برای دستگاه‌های اداری استان است و باید از این ظرفیت خوب بهره بگیرند.

وی با عنوان اینکه 180 اثر تاریخی آماده ثبت ملی در شرق استان کرمان وجود دارد که باید مراحل این کار پیگیری شود گفت: استان کرمان کویر پهناوری دارد که بخش زیادی از آن در شرق استان است و این در حالی است که کویر رها شده است و باید موارد امنیتی آن دیده شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه شرق استان کرمان همیشه مظلوم واقع شده است افزود: این مظلومیت از جدول توزیع اعتبارات در پنج سال گذشته مشخص است.

وی با بیان اینکه خسارت کشاورزی در شرق استان بسیار زیاد است گفت: برای مالچ‌پاشی در شرق استان کرمان نیاز جدی به سه میلیارد تومان برای حمل قیر داریم.

نیکزادی‌پناه با اشاره به اینکه مسئولان گذشته ما عملیات بازسازی شهر بم را تمام شده اعلام کردند در حالی که هنوز بسیاری از نقاط شهر بم مشکلات زیادی دارد افزود: این مسئله باید بررسی شود تا مردم ضرر نکنند.

وی با بیان اینکه برای انتقال آب سد نساء 280 میلیارد تومان اعتبار لازم است گفت: در حال حاضر این آب تبخیر می‌شود و بهتر است برای آب شرب مردم از آن استفاده شود.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی لیست پیمانکارانی که تا پایان سال 96 و 97 به آنها بدهی دارند و قطعی شده است را ارائه کنند اظهار داشت: در این لیست بدهی به بانک‌ها و بدهی مالیاتی پیمانکاران هم باید مشخص شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای با مسئولیت اداره کل دارایی استان کرمان تشکیل شده و لیست تمام دستگاه‌هایی که به پیمانکاران بدهی دارند مشخص و بررسی شود گفت: دارایی باید ظرف 15 روز این گزارش را به استانداری اعلام کند.

سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان در این جلسه با بیان اینکه بیش از 120 میلیارد تومان بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری کرمان احصاء شده اظهار داشت: از این میزان ذی‌حسابان 30 میلیارد تومان آن را تائید کردند.

وی با بیان اینکه بانک شهر طرف حساب شهرداری‌ها است و عمده بدهی ما به بانک شهر است گفت: به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بدهکار بوده و تهاتر در این مورد را متقاضی هستیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار