سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از پلمب ۱۶ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ 22 September 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حمید مستعلی زاده، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان با اشاره به نظارت دائم بر اصناف و اماکن سطح شهر و پلمب واحد‌های غیر مجاز افزود: رعایت نکردن ضوابط و مقررات صنفی از جمله قرار گرفتن در مجاورت تعمیرگاه‌ها و مراکز خدمات خودرویی، بنگاه‌های مشاورین املاک و قهوه خانه ها، مراکز ورزشی آقایان، آرایشگاه‌های مردانه و آموزشگاه‌های مختص آقایان و اماکن عمومی دو شیفت از جمله تخلفات صنفی است که منجر به پلمب آرایشگاه‌های زنانه می‌شود.

او افزود: در این راستا از ابتدای سال تا کنون ۱۶ آرایشگاه متخلف و فاقد مجوز پلمب و برای ۳۷ واحد اخطاریه پلمب صادر و به ۱۹۴ واحد تذکر و از ۸۹ آرایشگاه زنانه تعهد کتبی اخذ شد.

سرهنگ مستعلی زاده تصریح کرد: تمامی واحد‌های پلمب شده به علت نداشتن پروانه کسب و تکرار تخلفاتی هم، چون نصب دوربین در سالن آرایشگاه منجر به پلمب شدند.

او تصریح کرد: از این میان از ۶ واحد آرایشگاه زنانه به علت انتشار تصاویر مشتریان خود در فضای مجازی نیز تعهد اخذ شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان قابل رؤیت بودن اینگونه واحد‌های صنفی از بیرون و نصب دوربین مداربسته و استقرار آرایشگاه زنانه و آموزشگاه آرایشگری در یک مکان را از جمله موارد ممنوعه ضوابط آرایشگاه زنانه برشمرد و اظهار داشت: افرادی که قصد گرفتن جواز کسب آرایشگاه زنانه را دارند باید شرایط و ضوابط خاص اینگونه اماکن را رعایت کنند.

سرهنگ مستعلی زاده نصب آیفون، دسترسی مستقل و استقرار در مکان‌های مناسب را از موارد الزامی دانست که رعایت این موارد سبب بالا رفتن ضریب امنیتی برای دارنده واحد صنفی و افراد مراجعه کننده می‌شود.

وی به شهروندان هشدار داد: افراد در صورت مشاهده هر گونه پایش تصویری یا انتشار تصاویر مشتریان تحت عنوان نمونه کار و انجام فعالیت غیر قانونی تحت عنوان فال گیری، رمالی و طالع بینی در آرایشگاه‌های زنانه را از طریق شماره‌های ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۴۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار