نگاهی به تأثیرگذارترین فناوری قرن؛
در سال های اخیر پیشرفت هوش مصنوعی در سراسر جهان توجهات را به خود جلب کرده است و اکنون این سیستم‌ها در صنایع مختلف از پزشکی و نظامی گرفته تا خانه‌های هوشمند و رباتیک به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 24 September 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از مهر ، اما مشهورترین مورد استفاده هوش مصنوعی پس از صنعت خدمات درمانی، به حوزه حمل ونقل مربوط است. در خودروهای امروزی قابلیت های مختلف کمک راننده مانند پارک خودکار و کنترل کروز با هوش مصنوعی فعال می شوند. همچنین از این فناوری برای ارتقای مدیریت ترافیک نیز استفاده می شود. به این ترتیب در مصرف انرژی و وقت افراد صرفه جویی می شود.

در آینده خودروهای خودران با کمک هوش مصنوعی توسعه می یابند. پیش بینی می شود هوش مصنوعی وسایل حمل نقلی ایمن و کارآمد و قابل اعتماد تولید کند.

در حال حاضر بیشتر خودروسازان بزرگ جهان از تسلا گرفته تا آئودی و پورشه و غیره از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت سیستم خودرو و همچنین تسهیل تجربه رانندگی استفاده می کنند.

در حال حاضر بیشتر خودروسازان بزرگ جهان از تسلا گرفته تا آئودی و پورشه و غیره از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت سیستم خودرو و همچنین تسهیل تجربه رانندگی استفاده می کنند
موسسه تحقیقاتی CISION تخمین می زند حجم بازار هوش مصنوعی در خودروها تا 2025 میلادی به 8.889 میلیارددلار برسد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار