قابل توجه فرمانده نیروی انتظامی کرمان؛
قبض‌های که تبدیل به دغدغه این روزهای مردم کرمان شده‌اند و بسیاری نمیدانند چرا صادر شده‌اند. اما خوب می‌دانند که توان آبروداری نزد خانواده و فرزندانشان برای تأمین کیف و کفش و لباس را در این شرایط از دست داده‌اند. لطفاً رسیدگی فرمایید و کمی هوای کرمانیان را داشته باشید.
کد خبر: ۷۸۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 24 September 2019

به گزارش «تابناک» کرمان، یک کارگر یا کارمند کرمانی با حقوق ماهیانه نهصد هزار تا یک میلیون پانصد هزار تومان و چند سر عائله طاقت قبض‌های موبایلی صد هزارتومانی راهنمایی و رانندگی را ندارد.

قبض‌های جریمه صد هزارتومانی فشار مضاعف بر پهلوی کرمانی است!

بیشتر مردم مجبورند برای تأمین انبوه مخارج زندگیشان شبانه روز تلاش نمایند و حتی ثبت نام فرزندانشان تبدیل به مشکلی در زندگیشان شده که در شرایطی فعلی مردم گرفتار گرانی هستند و گاه کارشان به ده هزار تومان گیر است و در ساده ترین نیازهای زندگی خود مانده‌اند، به ناگاه در چند روز اخیر با قبض‌های صدهزارتومانی جریمه بر روی گوشی‌های موبایلشان مواجه شده‌اند و غمی بر غم‌هایشان افزوده گردیده لذا اگر فرمانده محترم نیروی انتظامی کرمان در نظر داشته باشید که این پول حقوق چهار روز یک کارگر و دو روز یک کارمند و سه روز رانندگان سرویس‌های مسافرکشی سطح شهر است. قبض‌های که تبدیل به دغدغه این روزهای مردم کرمان شده‌اند و بسیاری نمیدانند چرا صادر شده‌اند. اما خوب می‌دانند که توان آبروداری نزد خانواده و فرزندانشان برای تأمین کیف و کفش و لباس را در این شرایط از دست داده‌اند. لطفاً رسیدگی فرمایید و کمی هوای کرمانیان را داشته باشید.
به قلم: منصور ایران پور
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار