کد خبر: ۷۸۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ 17 October 2019

مردمان روی زمین دو بخش اند ، زنان و مردان ، که زنان بار سنگین تری از زندگی را بر دوش می کشند ، بچّه را نه ماه در شکم دارند و پس از آن شیر می دهند و پرستاری می کنند و او را بهتر از جان خویش می پرورانند و تا روزگار پیری و افتادن در بستر مرگ و جان سپردن مهر آنان را در دل دارند .
و در اسلام که آخرین و کامل ترین دین خداوند است به این سرشت خدایی زنان بسیار بسیار ارج داده و سفارش شده است . امّا در مکتب های زائیده اندیشه بشری که بدترین و زشت ترین آنها لیبرالیسم می باشد زن را از فراز ماه بزیر کشیده و به چاه افکنده اند .
این اندیشه ناپاک و پلشت یا همان لیبرالیسم بنام فمنیسم بر زنان بزرگترین و بدترین ستم تاریخ را روا داشته است و آنان را به گند آبی انداخته است که هرگز در زندگی بشر دیده نشده .
هیئت حاکمه آمریکا که خود را سردمداران لیبرالیسم در جهان می دانند به گفته فرستنده های خودشان به چهار و نیم میلیون زن سیه روز پروانه کار روسپی گری داده و از آنان مالیات می گیرند !! آیا در تاریخ زندگی بشر این بدترین سیلی نیست که بر گونه زنان زده شده ؟! آدلف هیتلر که هشتاد سال پیش بنام نازیسم برآلمان و نیمی از اروپا فرمانروائی می کرد هرگز با زنان سرزمین های زیر فرمان خود چنین رفتار زشت و بی آزرمانه ای را انجام نداد . پس باید گفت که سردمداران آمریکا در رفتارشان با زنان از هیتلر خون آشام هم بدتر اند و لیبرالیسم و توله اش فمنیسم هزاران با برای زنان از نازیسم هیتلری هم گستاخ تر و زشتکارتر است و در صد سال گذشته خونخواران دیگری هم حکومت کرده اند مانند استالین در شوروی پیشین و موسولینی در ایتالیا و پُل پُت در کامبوج که تاریخ نشان می دهد اینها نیز به اندازه آمریکا و لیبرالیسم زنان را خوار و بی ارج ننموده اند .
و اما در زبان فارسی زبانزدی است که می گوید « کافر همه را به کیش خود پندارد » آمریکائیان هم پنداشته اند که می توانند زنان دیگر کشورهای جهان را به روز سیاه سرزمین خود و چند کشور دیگر اروپایی بنشانند و از اینجاست که می بینیم در گوشه گوشه جهان ماهواره هایی بر پا نموده و مردانی ناپاک و زنانی را که خوی و خیم روسپی گری دارند در آنها نشانیده تا با سخنان خود زنان پاک سرشت ایرانی را به گمراهی بکشانند که باید به آنان و اربابشان آمریکا گفت : برو این دام بر مرغی دیگر نه که عنقا را بلند است آشیانه
زن ایرانی به گواهی تاریخ و بگفته شاهنامه فردوسی همیشه پوشیده روی و دیندار و پاک و گریزان از زشتی ها و پلیدی ها بوده و هست و خواهد بود و پاسخی که به شما ماهواره نشینان و اربابتان آمریکا می دهد اینست :
از این غم بسوزید و بمیرید که زن ایرانی از هر دین و مذهبی باشد هرگز فریب نیرنگ و ترفندهای شما را نخواهد خورد .
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار