کد خبر: ۷۸۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۵ 17 October 2019

باید فکری کرد ,که اگر نتوانستیم منبع پایدار آب برای بخش شرب استان تهیه کنیم در چند سال آینده فاجعه ای رخ می دهد(خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیر عامل آب منطقه ای کد خبر 83445985 مورخ31/5/98)
باید فکری کرد، کی فکر کند؟ شرکت سهامی آب منطقه ای استان کرمان یعنی نماینده و متولی آب پهناورترین استان, که کانونی از کارشناسان، متخصصان، اندیشکده ها، پژوهشکده ، شرکتهای عدیده اقماری در رشته های آّب را دارد, پس از دهها سال تسلط بر آبهای زیر زمینی استان با حفر چاه های مجاز و غیر مجاز، صدور پروانه دو متر مکعب در شبانه روز و تبدیل آن به بیست یا سی لیتر در ثانیه، عدم توجه به مهار آبهای سطحی، آزاد گذاشتن مراکز صنعتی استان از جمله ذوب مس و ... برای حفر چاههای مجاز و غیر مجاز امروزه پاسخش به همه ساکنان استان این است , باید فکری کرد , اگر قرار باشد دیگران فکر کنند، در جمع بندی نهائی شرکتی که پس از دهها سال چنین بحرانی را برای استان ایجاد نموده است و برای چنین روزهایی قادر به برنامه ریزی نبوده و یا به عبارت دیگر ناتوان و ناکارا می باشد , بایستی تعطیل شود. چون سرانجام همه طرح های وزارت نیرو در استان کار را به بن بست کشانده است.
شرکتی که امروزه قادر به تحلیل عملکرد خود نبوده و نمی تواند به خرابکاری های مستمر و گستره خود اعتراف و هر یک از پارامترهای بحران ساز را شناسایی و مهار نماید. آیا بهتر نیست شرکت آب منطقه ای کرمان اهتمام جدی تری داشته باشد تا از بحران آب خارج شویم ، چه ارگانی به جزء شرکت آب منطقه ای باید فکری بکند ؟
مهندس حسن اشرف گنجوئی
کارشناس رسمی و محقق تامین آب

باید فکری کرد
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار