ثبت 603 هزار شمارۀ موبایل در سامانۀ شرکت توانیر؛
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با بیان این‌که بهترین و راحت‌ترین راه رسیدن به اطلاعات قبض برق، نصب اپلیکیشن بر روی موبایل است، گفت: «اگر بخواهیم اطلاعات قبض را از طریق پیامک ارسال کنیم این تعدد پیامک‌ها باعث می‌شود که پیام مورد نظر رویت نشود و با توجه به این‌که ممکن است در آینده، ارسال از طریق پیامک نیز وجود نداشته باشد لذا توصیه‌ی موکد به شهروندان استفاده از نرم‌افزارها است».
کد خبر: ۷۹۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 05 November 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، علی افتخاری با اشاره به استقبال خوب مشترکین برای حذف قبوض برق و ثبت شماره‌ی موبایل در سامانه‌ اظهار کرد: «هم اکنون ۶۰۳هزار مشترک در سامانه از طریق اپلیکیشن و یا سایت شرکت، شماره‌ی موبایل خود را اطلاع داد‌ه‌اند».
وی با بیان این‌که تاکنون توانسته‌ایم از ۹۷ درصد مشترکین که در محل حاضر بودند شماره موبایل‌شان را اخذ کنیم، گفت: «گروهی از مشترکین منزل‌شان در شهر کرمان است ولی محل کارشان در شهر دیگری است و هنوز موفق نشدیم آن سه درصد باقی‌مانده را ثبت کنیم لذا از همه‌ی همشهریان درخواست داریم کسانی که منزل در کرمان دارند ولی در جای دیگر سکونت دارند و یا برخی دو منزل دارند و یکی از خانه‌ها خالی از سکنه است، شماره‌ی موبایل خود را در اختیار شرکت قرار دهند».
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان افزود: «اگر بخواهیم قبض برق را از طریق پیامک و یا سیستم به اطلاع شهروندان برسانیم باید هر چه سریع‌تر با ما همکاری نموده و شماره‌ی موبایل خود را در اختیار شرکت قرار دهند».
افتخاری ادامه داد: «تمامی همشهریان می‌توانند از طریق سایت شرکت و یا اپلیکیشن‌های معرفی شده برای ثبت شماره موبایل خود اقدام کنند».
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به صرفه‌جویی در مصرف کاغذ در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی، بیان کرد: «بهترین و راحت‌ترین راه رسیدن به اطلاعات قبض، نصب اپلیکیشن بر روی موبایل است».
وی گفت: «ممکن است اشخاصی باشند که نتوانند از طریق سایت شرکت دسترسی راحت به اطلاعات داشته باشند که می‌توانند از اپلیکیشن‌های طراحی شده ازجمله آپ، سکه و به‌پرداخت استفاده کنند، این اپلیکیشن قابلیت این را دارد که با یک‌بار ثبت شناسه‌ی قبض برای همیشه این اطلاعات ذخیره می‌شود».
افتخاری خاطرنشان کرد: «از ابتدای تیرماه ۹۸ شرکت‌های توزیع شمال و جنوب استان کرمان در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق پیش‌قدم شده‌اند که از ابتدای مهر ماه این طرح برای کل کشور نهایی شده است».
ویهمچنین به معایب ارسال پیامک اشاره کرد و افزود: «اگر بخواهیم اطلاعات قبض را از طریق پیامک ارسال کنیم این تعدد پیامک‌ها باعث می‌شود که پیام مورد نظر رویت نشود و با توجه به این‌که ممکن است در آینده ارسال از طریق پیامک نیز وحود نداشته باشد لذا توصیه‌ی موکد به شهروندان استفاده از نرم‌افزارها است».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار