عملکردی انعکاس ویژه در سطح استان داشته و به استانداری ، آب وفاضلاب اعتبار و حیثیت می‌بخشد. بسرعت حق آبه بران قنوات هشتگانه سرآسیاب فرسنگی، دره گجگین، دره گیشین، دره بلبلوئیه پای کار آمده واز همین دره‌ها بیش از هزار لیتر در ثانیه آب ماندگار و پایدار برای شرب شهر کرمان تأمین خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۵ 06 November 2019

به گزارش «تابناک کرمان»؛ سوابق تحصیلی، کاری دکتر فدایی استاندار کرمان در دانشگاه، استانداری، بین احاد مردم استان به خصوص تحصیلکرده‌های سطح لیسانس و بالاتر روشنه بر همین اساس انتظاراتی را نهادینه و ایجاد می‌نماید که بصورت لحظه‌ای و یا روزانه منتظر می‌مانند تا افقهای جدید برنامه‌ریزی و اجرائیات مشهوده در سطح استان را شاهد باشند.

استاندار کرمان به تأمین آب شرب بیشتر بهاء دهید
برای مثال همه کارشناسان و محققانی که مسائل مرتبط با آب را پیگیری می‌نمایند به انتظار تحول و نوآوری در خصوص پارامترهای ذیل می‌مانند:

1-مشکلات تأمین آب شرب هر منطقه از شهرها و روستاها در سال مبداء شناسائی، اولویت بندی, شود؟ پس از هرسال نسبت به سال قبل چگونه و چطور برای رفع مشکلات برنامه ریزی و اقدام شده است؟

2-منابع تأمین کننده آب شرب در هر منطقه چه بوده؟ تاریخچه بهره‌برداری آنها چگونه است؟ امروزه منابع مطروحه چه مسائلی دارند؟ راهکارهای اصلاح آنها به چه صورت مطالعه می‌گردد؟

3-دلایل کم رنگ نمودن بهره‌برداری از قنوات به چه علت شدت پیدا کرده تا حدی که مسئولین صحبت از تأمین آب شرب بصورت «صد در صد» از چاه‌ها را می‌نمایند؟

4- مسئله آب‌های ژرف یک روز در استانداری کرمان بعنوان تنها راه نجات تأمین آب شرب استان تلقی شد و سر تیتر عمده رسانه‌ها می‌گردد و در شرایط مثل این روزها کلا کلامی از آب‌های ژرف مطرح نمی‌گردد!.

آیا همه این تغییرات در اظهار نظرات تأمین آب جنابعالی را متأثر از پوچی و بی محتوایی اینچنین نظراتی نمی نماید؟ که به راه‌های انحرافی و هزینه بر خاتمه داده و چاره اندیشی مؤثر بنمائید؟

منابع تأمین آب شرب شهر کرمان در مجاورت شهر واقع شده‌اند. همین گزارشات ومطالبی که تا حد رسانه ای شدن مطرح می‌شود مصداق شعر حکیم و شاعرتوانمند(مولانا): سرمن از ناله من دور نیست/لیک چشم و گوش را آن نور نیست
همت و نوع دوستی مردم حسین آباد که قنوات خود را برای تأمین آب شرب شهر به جای تقدیر و تشکر و توجه به چنین همتی از طرف استانداری اختصاص وقت و استماع مشکلات حق آبه بران از بعد از محول نمودن سهام‌شان به شهر مرور عملکرد مدعیانی که آب‌را به نام شرب شهر کرمان گرفتند ولی چنان بلایی به روز قنوات و آب آوردند که امروزه آب و فاضلاب رسماً اعلام می‌نماید که «صد در صد» آب شرب شهر کرمان از چاه‌ها تأمین می‌گردد.
نیز مصداق این شعر مولانا: هرکسی کو دور ماند از اصل خویش/باز جوید روزگار وصل خویش
حالا که ویرانگری‌ها و خسارات جبران ناپذیر برای به اصطلاح تأمین آب شرب بلند مدت، کوتاه مدت ایجاد شده موارد ذیل را شروع فرمائید:
1-تشکیل اولین جلسه به ریاست استاندار و استماع مشکلات ایجاد شده از طرف آب و فاضلاب به قنوات مورگن.

2- راهنمائی گرفتن از نمایندگان حق آبه بران برای مشخص نمودن مادر چاه‌ها,چاه‌های میله‌ای، مظهر قنواتی که آب و فاضلاب از آنها تحویل گرفته، احیاء و مرمت و به روز نمودن فوری آنها برای تأمین آب شرب.

3-بدیهی است که چنین عملکردی انعکاس ویژه در سطح استان داشته و به استانداری ، آب وفاضلاب اعتبار و حیثیت می‌بخشد. بسرعت حق آبه بران قنوات هشتگانه سرآسیاب فرسنگی، دره گجگین، دره گیشین، دره بلبلوئیه پای کار آمده واز همین دره‌ها بیش از هزار لیتر در ثانیه آب ماندگار و پایدار برای شرب شهر کرمان تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/حسن اشرف گنجویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار