کد خبر: ۷۹۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 06 November 2019

به گزارش «تابناک کرمان»؛ پور ابراهیمی نماینده مجلس روز شنبه 4 آبان 1398 بنابراعلام ایسنا گفت: روحیه مطالبه‌گری کرمانی ها پائین تر از متوسط کشوری است!

نقش و سطح نمایندگان مردم کرمان در مطالبه‌گری کجاست؟
براساس گزارش تابناک، قطعاً روحیه مطالبه‌گری پدیده‌ای ارزنده و معنی دار است و هستی آن در مردم هر شهر و دیاری می‌تواند شرایط را برای پیشرفت و تعالی فراهم نماید. شکی نیست که مطالبه‌گری بایستی منطبق بر خواسته‌هایی باشد که از مشکلات و مسائل آینده می‌کاهد و یا به عبارت بهتر راه را هموار و حرکت را میسر می‌سازد.
متأسفانه دسترسی و پیدا کردن یک نماینده مجلس بعد از انتخابات بسیار سخت و حتی غیر ممکن می‌گردد گزارشهای مربوط به آب کرمان را با جمع بندی روی یک فلاشی تحویل دفتر آقای پور ابراهیمی شد با این خیال مطمئن گشتیم که مطالبه‌گری‌های مرتبط با تأمین آب شرب و مقابله با بحران آب برای نماینده ضمن موقعیت‌های بسیار مناسبی که در دست دارد مطرح و پیگیری می‌شود.
بالاخره پس از چندین ماه تلاش موفق شدم دستور درج گزارشات آب در کامپیوتر دفتر نماینده و پیگیری آنها را بگیریم . و قرار شد که نتیجه را هم خبر دهند. از آن زمان بیش از یکسال و نیم می‌گذرد و تا این تاریخ همه گزارشاتی را که با هزاران زحمت و هزینه تایپ و تکثیر و غیره تهیه شده بود به عبارتی از لباس خویش مشعلی ساختیم تا راننده قطار خطر را (ریزش کوه و نقش ریزعلی خواجوئی) حس نماید به فراموشی سپرده شدند و هیچگونه خبری در جهت پیگیری موارد مطرح شده نشد. وقتیکه آقای پورابراهیمی بعنوان نماینده در خصوص مطالبه گری کرمانی ها اظهار نظر فرمودند یادمان افتاد که این خلاصه را یادآوری کنیم که می شود در ارتباط با مطالبه‌گری جمع نمایندگان شهر و بعد از آن استان کرمان را در سطح کشور ارزیابی و کلاسه بندی نمائید. یعنی نمایندگان کرمان روحیه مطالبه گری خود نسبت به پارامترهای بد، متوسط، خوب، عالی در چه سطحی واقع شده است؟

انتهای پیام/حسن اشرف گنجویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار