کد خبر: ۷۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 22 November 2019

رها عبداللهی فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در پیام رسان ایتا نوشت:
 

در برنامه «عصر» نادر طالب زاده اتفاق جالبی افتاد. علی مطهری و محمدحسین صفارهرندی مهمان این برنامه بودند و گفتگوهای بسیار خوبی صورت گرفت که پیشنهاد می کنم حتماً ببینید.

در بخشی از گفتگو درباره لوایح fatf صحبت شد و مهمانان نظراتشان را گفتند. مطهری موافق الحاق و صفار مخالف بود. طالب زاده بینندگان و مهمانان را به تماشای تصاویری از سخنرانی معاون خزانه داری آمریکا و رئیس فعلی کارگروه fatf دعوت کرد که در یک سخنرانی درباره تحریم ها علیه ایران گزارش می داد و می گفت که چگونه تحریم های نفتی و بانکی را علیه ایران اعمال کرده و موجب توقف بسیاری از بخش های خصوصی و دولتی اقتصادی شده و همچنین برای سرنگونی اقتصاد ایران ابراز امیدواری می کرد.

پس از اتمام پخش این ویدئو آقای صفارهرندی گفت این سخنان باید برای مردم ما پخش شود و مردم بدانند که با پیوستن به FATF قرار است تمام تراکنش های مالی ما تقدیم این فرد شود.

علی مطهری که تابحال سکوت کرده بود، یکباره گفت: واقعا چرا این ها از اخبار صداو سیما پخش نمی شود!؟ چرا به مردم نمی گوییم!؟

دلم برای مطهری سوخت. واقعا چرا اخبار این چیزها را پخش نمی کند؟ این بنده خدا باید امشب در برنامه نادر طالب زاده تازه با این واقعیت ها روبرو شود؟ اگر اخبار این ها را پخش می کرد، نمایندگان مجلس خیلی زودتر از این متوجه می شدند FATF قرار است چه بلایی سر اقتصاد زیر بار تحریم ما بیاورد و اصلا لوایح آن را تصویب نمی کردند. این انصاف است که اخبار صداوسیما نمایندگان مجلس را از این اطلاعات محروم نگه دارد؟ این چه وضعیست واقعا!؟ مسئولین رسیدگی کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار