نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که بخشی از چرایی استیضاح وزیر نفت که اخیرا توسط تعدادی از نمایندگان مجلس اعلام وصول شده به تسویه حساب با دولت بر سر موضوع دخالت ندادن نمایندگان در طرح مدیریت مصرف سوخت باز می‌گردد.
کد خبر: ۸۰۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 26 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی اکبری با تصریح بر اینکه بنده مخالف استیصاح وزیر نفت هستم، در پاسخ به چرایی این مخالفت، بیان کرد: در شرایط فعلی باید از منافع ملی پاسداری کنیم، چرا که به اندازه کافی امروز در عرصه‌های بین‌المللی و سیاست خارجی و تحریم‌ها تحت فشار قرار داریم، لذا نباید اجازه دهیم در داخل شکاف ایجاد شود.

او که بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت را یک انسان تاثیرگذار در حوزه تخصصی متبوع می‌داند، افزود: آقای زنگنه تجربیات فراوان و اشراف به حوزه‌های مسئولیتی دارد، او بیش از 27 سال در رآس وزارتخانه‌ها مهمی مانند کشاوری و نفت انجام وظیفه کرده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر تسویه حساب تعدادی از نمایندگان با دولت به دلیل دخالت ندادن مجلس در طرح مدیریت مصرف سوخت، نمایندگان اعتقاد دارند که در مدت باقی مانده فعالیت در مجلس دهم، با در اختیار داشتن تریبون باید در بعضی مسائل اجتماعی فعال تر عمل کنند تا در شرایط فعلی که جامعه متحمل خسارت جانی و مالی قابل توجهی شده، التیامی بر جامعه ببخشند.

اکبری عنوان کرد: در صورت قانع نشدن نمایندگان امضا کننده و عدم رای اعتماد به وزیر نفت چند ماه طول می‌کشد تا یک وزیر معرفی شود و در این فاصله بخش عمده‌ای از کارها عقب می‌افتد و یا متوقف می‌شود و اینها واقعیت‌هایی است که باید منطقی تر روی آنها فکر و بررسی کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار