کد خبر: ۸۰۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ 28 November 2019

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: «تنها راه نجات کشور در همه‌ی بحران‌ها تفکر بسیجی است، تفکر بسیج تفکر ناب و اسلامی است و باید این تفکر در جامعه گسترش و تعمیم پیدا کند».
به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان کرمان با وی به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: «باید کتاب‌ها درباره‌ی محاسن و اقدامات ارزشمند بسیج و آن‌چه را که از خود بروز داده، نوشت».

تنها راه نجات کشور در همۀ بحران‌ها تفکر بسیجی است
وی بسیج را فرزند انقلاب و سپاه دانست و بیان کرد: «ساختار بسیج به‌گونه‌ای است که هیچ مجموعه‌ای در دیروز و امروز به جز در صدر اسلام چنین ساختاری به خود ندیده است و در بسیج از همه‌ی اقشار حضور دارند و ضمن آن‌که سن و سال نیز در این ساختار مهم نیست».
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: «رویکرد بسیج یک رویکرد ممتازی است زیرا این رویکرد، مدافع مظلوم و استکبار ستیز است لذا بسیج با بصیریت با همه‌ی نقطه‌های سیاه و تاریکی که انسانیت را می‌تواند مورد هدف قرار داده، مخالف است».
وی تنها راه نجات کشور در همه‌ی بحران‌ها را تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: «تفکر بسیج تفکر ناب و اسلامی است و باید این تفکر در جامعه گسترش و تعمیم پیدا کند».
امام جمعه کرمان با بیان این‌که عملکرد بسیج کتابی پر از ارزش‌ها، تقواها و … است، اظهار کرد: «بسیج در هر صحنه‌ای که ورود پیدا کرده در آن صحنه سربلند بیرون آمده و با همین نگاه هر فتنه‌ای که برعلیه انقلاب اسلامی از سوی دشمنان ایجاد شده، بسیج سربلند بیرون آمده و سخت‌ترین فتنه‌ها نیز نتوانسته بسیج را تکان دهد».
علیدادی‌سلیمانی افزود: «صدور انقلاب مهم‌ترین ماموریتی است که بسیج توانسته به خوبی آن را انجام دهد و این مدل را امروز در برخی کشورهای دنیا شاهدیم».
سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با بیان این‌که بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور بوده و است، گفت: «بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند».
وی با بیان این‌که بسیج برای پر کردن خلاء‌های جامعه، خدمات زیادی به مردم ارایه داده است، در ادامه با برشمردن اقدامات بسیج در سطح استان، بیان کرد: «امنیت روستاها و شهرها، احداث ۵۰۰ پنل خورشیدی، ایجاد جامعه پزشکی در مناطق محروم، خدمت‌رسانی به مردم نقاط محروم و … از جمله خدمات بسیج است».
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این‌که بسیج بیش از ۲۰ قشر در سطح استان کرمان تشکیل داده است، افزود: «طرح «بهنام محمدی» در بسیج دانش‌آموزی برای کارسازی آینده‌ی انقلاب اسلامی و همچنین گشت رضویون برای تامین امنیت مردم را امروز در برنامه‌های بسیج داریم».
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار