کد خبر: ۸۰۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 08 December 2019

نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در حالی شامگاه یکشنبه برگزار شد که برق مجموعه ورزشی ملت اصفهان(محل نشست)، به‌دلیل یک حادثه قطع شد. اما محمدرضا مهاجری و علیرضا منصوریان سرمربیان ۲ تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان با تواضع در محل نگهبانی این مجموعه، به سووالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

محمدرضا مهاجری شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازیکنان تیم من از انگیزه بالایی برای دیدار فردا برخوردارند و بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی با بیان‌اینکه در مقابل تیم ذوب‌آهن بازی دشوار  و فیزیکی سختی خواهد بود؛ گفت: در این دیدار با وجوداینکه برخی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند، نوع بازیمان متفاوت است و تغییراتی کرده ولی با این حال زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم.

وی گفت: تیم ما هم با بازیکنانی که در اختیار دارد برای بازی فردا برنامه دارد و سعی بازیکنان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند.

مهاجری اظهار داشت: تیم ما در بازی با استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت با این حال که نتیجه لازم را کسب نکردیم و امیدوارم در کنار بازی‌های زیبا و خوبی که ارائه می دهد بتواند نتیجه نیز بگیرد.

مهاجری با اشاره به جایگاه کنونی تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در جدول لیگ برتر افزود: جایگاه این دو تیم باید بهتر از مکان کنونی باشد، در بازی فرداد هر تیمی که با تمرکز بهتری بازی کند می‌تواند پیروز میدان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار