استاندار کرمان گفت: در استان کرمان ۱۳ هزار و ۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار داریم در حالی که در جهاد کشاورزی فقط هزار و ۵۰۰ نفر شاغل هستند.
کد خبر: ۸۰۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 11 December 2019

به گزارش «تابناک کرمان »؛ محمدجوادفدایی صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان داشت: استان کرمان به لحاظ بیکاری از متوسط کشور بالاتر است و ما هنوز مشکلاتی در این خصوص داریم.

وی افزود: در استان کرمان ۱۳ هزار و ۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار داریم در حالی که در جهاد کشاورزی فقط هزار و ۵۰۰ نفر شاغل هستند.

استاندار کرمان گفت: بیکاری معضل استان است که با مدیریت و آموزش مهارت‌ها به فارغ‌التحصیلان امیدوارم شاهد اقدامات خوبی در راستای حل آن باشیم.

فدایی اظهار داشت: امیدوارم با کمک هم بتوانیم کارهای خوبی در زمینه فنی حرفه‌ای انجام دهیم ضمن این که باید دانش و حرفه را از هم جدا کنیم به طوری که دانش فقط برای علم و حرفه آموزی برای کار و اشتغال در جامعه باشد که این مساله نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی با بیان این که بسیاری از حرفه‌ها در حال فراموشی است تصریح کرد: در دنیای امروز بسیاری از حرفه‌ها اقتصادی هستند اما به دلیل این که به آن ها توجه نشده در حال فراموش شدن هستند.

در استان کرمان ۱۳ هزار و ۵۰۰ مهندس کشاورزی بیکار داریم در حالی‌که در جهاد کشاورزی فقط هزار و ۵۰۰ نفر شاغل هستند_محمدجوادفدایی، استاندار کرمان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار