رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان:
رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان گفت: خون شهدای ترور در حمله آمریکا در جمهوری اسلامی ایران، عراق، کشورهای منطقه و به ویژه محور مقاومت اثرات مثبت و سازنده ای خواهد داشت که اولین اثر خون سپهبد شهید سلیمانی و یارانش نابودی استکبار است و اینکه موجب خواهد شد که آمریکا از منطقه گورش را گم کند.
کد خبر: ۸۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 05 January 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان عصر امروز در مراسم عزاداری که به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود در جمع مردم و بازاریان شهر کرمان گفت: ضایعه اندوه بار و مصیب بزرگ شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید ایشان جهان اسلام را سراسر بغض و اندوه کرده است.

خون سپهبد شهید سلیمانی و یارانش اثرات سازنده ای در محور مقاومت خواهد داشت

وی ادامه داد: این بغض های در گلو حاکی از آن است که عاملان این جنایات راهی جز کندن گور خود و مسیری جز نابودی خود ندارند و به زودی شاهد انتقام کوبنده فرزندان اسلام در این خصوص خواهیم بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با بیان اینکه بی شک روح ملکوتی و بلند این سرباز فداکار اسلام با اولیا و ائمه معصومین علیه السلام محشور است، تصریح کرد: اولین ویژگی این سرباز ولایت شجاعت و جهاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که از سال ۵۹ با آغاز جنگ تا ساعت یک و نیم بامداد جمعه گذشته همراه ایشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور با تأکید بر اینکه سردار سپهبد سلیمانی به عنوان یک مجاهد شناخته شده بود در تمامی عرصه های مبارزه شرکت داشت، عنوان کرد: آن زمانی که جنگ آغاز شد و نیروهای مسلح سازمان کاملی نداشت ایشان با تشکیل دو گردان و یک تیپ فعالیت خود را شروع کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در طول دفاع مقدس لشگر ثارالله شاهد پیروزی های چشمگیر و مداومی در جبهه های نبرد بود و این نشانه مجاهدت خستگی ناپذیر این مجاهد فی سبیل الله بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان بیان کرد: پس از اتمام جنگ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه های جهاد حضور داشتند تا اینکه فرماندهی سپاه قدس به عهده ایشان قرار گرفته شد و باز هم شاهد مجاهدت های این شهید سرافراز بودیم.

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام برچیدن داعش را پس از پیروزی های پی در پی اعلام و این گروه اسلام کش را به درک فرستادند، افزود: ویژگی دیگر این مرد مجاهد اخلاص بود؛ اخلاص یک عمل بسیار سختی است؛ کاری که همراه با اخلاص باشد انشان نمی خواهد در هیچ جا از آن سخن به میان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور گفت: بسیاری از فعالیت های سردار سپهبد سلیمانی در کنار جبهه های نبرد در عرصه های اجتماعی و فرهنگی حضورشان پر رنگ اما با اخلاص بود و آنچه که امروز شاهد هستیم تمام ایران، کشورهای اسلامی و مردان آزادی خواه در فراق ایشان اشک می ریزند و این مسئلع چیزی جز اخلاص ایشان نیست.

این مقام مسئول اظهار کرد: امروز تمامی اقشار با دیدگاه های مختلف سیاسی می گویند که سپهبد شهید سلیمانی بر ما حق داشت و این مسئله حاکی از عشق و محبت درونی به سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه خضوع و تواضع یکی دیگر از ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، ابراز کرد: با اینکه ایشان سردار سپاه بودند اما در مقابل مردم دست بر روی سینه با آنان صحبت می کردند و این امر موجب ترفیع ایشان در بین مردم شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با تأکید بر اینکه لبان خندان سپهبد سلیمانی حاکی از روح بلند ایشان بود، عنوان کرد: شجاعت، مجاهدت و نترسی از جمله دیگر خصایص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود؛ ایشان به یک معنا مرگ را به تمسخر گرفته بودند به گونه ای که از آن ابایی نداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور با اشاره به زمان شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شب زیارتی سیدالشهدا علیه السلام عنوان کرد: گر چه دشمن با وسوسه ها و مشورت های غلط گمان می کرد که با شهادت ایشان مسئله مقاومت پایان می یابد؛ اما کور خوانده است.

این مقام مسئول ادامه داد: خون شهدای ترور در حمله آمریکا در جمهوری اسلامی ایران، عراق، کشورهای منطقه و به ویژه محور مقاومت اثرات مثبت و سازنده ای خواهد داشت که اولین اثر خون سپهبد شهید سلیمانی و یارانش نابودی استکبار است و اینکه موجب خواهد شد که آمریکا از منطقه گورش را گم کند.

وی با بیان اینکه خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانشان موجب می شود که ملت های منطقه به خود بیایند و وحدت و همدلی داشته باشند، تصریح کرد: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به افراد ناآگاه، آگاهی داد که به دشمن نمی توان اعتماد کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان تأکید کرد: جوانان امروز فهمیدند که امثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چگونه مقاومت و ایثارگری کردند و معنا دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بهتر فهمیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عربپور گفت: این انقلاب رستاخیز امروز خونی می خواست تا با آن خون، جان تازه ای بگیرد و این خون باید خون قابلی باشد که این خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش بود؛ ما نیز می دانیم که به واسطه این خون ها پیروزی نزدیک است و وعده خدا محقق خواهد شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار