کد خبر: ۸۱۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 05 January 2020

عضو شورای شهر کرمان گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت در مقابل ظلم، تجاوز و بیگانگان بودند و شورای شهر در اولین جلسه ای که تشکیل دهد حتما خیابان، میدان و جایگاهی که در خور شان ایشان باشد را به نام ایشان نامگذاری می کند.

به گزارش تابناک کرمان علی اکبر مشرفی در گفت و گو با خبرنگار “راه آرمان” اظهار کرد: از دست دادن سرداری بزرگ چون حاج قاسم سلیمانی ضایعه ای بزرگ برای مردم ایران است و ما کرمانی ها هر جا اسم سردار حاج قاسم سلیمانی بود به خودمان می بالیدیم که ایشان کرمانی هستند و همشهری بودن با ایشان برای ما افتخاری بزرگ بوده و هست.

نامگذاری مکانی به نام شهید سپهبد سلیمانی در دستور شواری شهر کرمان/ حذف آمریکا و اسرائیل از منطقه خاورمیانه بزرگ ترین انتقام خون سردار است

عضو شورای شهر کرمان با بیان اینکه بعد از شنیدن خبر شهادت سردار هنوز شورای شهر جلسه ای برگزار نکرده ، تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد مقاومت در مقابل ظلم، تجاوز و بیگانگان بودند و شورای شهر در اولین جلسه ای که تشکیل دهد حتما خیابان، میدان و جایگاهی که در خور شان ایشان باشد را به نام ایشان نامگذاری می کند.

مشرفی بیان کرد: دشمنان بدانند با شهادت سردار سلیمانی علم بر زمین نمی ماند و افراد زیادی هستند که علم را در دست می گیرند و علمداری می کنند و در صحنه جلو میروند تا وعده حق به وقوع بپیوندد و ریشه ظالمان را از زمین محو کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به زودی انتقام سختی از آمریکایی ها گرفته می شود، گفت: هدف سردار سلیمانی این بود که دست آمریکایی ها و رژیم صهوینیستی را از منطقه آسیا کوتاه کند و مستضعفان و شیعیان جهان را آزاد کند لذا بهترین انتقامی که می شود گرفت این است که آمریکا و ایادی آن ها را از منطقه بیرون کنیم و در این راه همه کمک می کنیم تا انتقام خون سردار گرفته شود.

مصاحبه و تنظیم: مهدی زاده

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار