در آستانه تشییع پیکر مطهر سردار دلها؛
ارگان های مختلف، هیئات مذهبی و مردم مهمان نواز کرمان به دنبال قدردانی از زحمات وصف ناپذیر ۴۰ ساله سپهبد شهید سلیمانی در راستای رفاه عزاداران این سردار بزرگوار، مکان هایی را برای اسکان در نظر گرفته اند.
کد خبر: ۸۱۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 05 January 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ روز سه شنبه ۱۷ دی ماه دیار کریمان فرزند دلاور و از جان گذشته خود، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در آغوش می گیرد.

 از این رو مراسم تشییع پیکر سردار دلها با حضور جمع کثیری از دلدگان ولایت از سراسر کشور در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

ارگان های مختلف، هیئات مذهبی و مردم مهمان نواز کرمان به دنبال قدردانی از زحمات وصف ناپذیر ۴۰ ساله سپهبد شهید سلیمانی در راستای رفاه عزاداران این سردار بزرگوار، مکان هایی را برای اسکان در نظر گرفته اند.

آغوش باز دیار کریمان در انتظار مالک اشتر سپاه اسلام

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: آموزش و پرورش استان کرمان آمادگی لازم برای میزبانی از میهمانان مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس کرمان و راور در روز سه شنبه ۱۷ دی ماه، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان، مراکز رفاهی شهر کرمان و تعدادی از مدارس برای میزبانی از میهمانان این مراسم اختصاص یافته است.

آمادگی بقاع متبرکه کرمان برای میزبانی از تشییع کنندگان پیکر سردار دلها

علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: در شهر کرمان یک امام زاده به نام  امامزاده محمد (ع) و آرامگاه عباسعلی قرار دارد که برای پذیرایی از تشییع کنندگان پیکر پاک سردار سلیمانی آماده سازی شده است.

وی افزود: همچنین سالن اداره اوقاف برای اسکان تجهیز شده است البته در تلاش هستیم در مسیر تشییع ۳ موکب برای پذیرایی از عزاداران این سردار عزیز ایجاد کنیم.

سید ابراهیم یزدی نژاد مسئول هیئت رزمندگان استان کرمان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: مکان های زیادی با هماهنگی هیئات مذهبی در کرمان آماده پذیرایی از تشییع کنندگان سپهبد شهید سلیمانی هستند و مکان دقیق آن ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس مطالب منتشر شده در فضای مجازی پیش بینی می شود حداقل ۲ میلیون نفر برای تشییع سردار دلها در شهر کرمان حضور یابند، با توجه به سردی هوا و محدود بودن فضای اسکان شهر کرمان نیازمند مکان های بیشتری هستیم.

از این رو با راه اندازی کمپین #میزبان_عاشقان_حاج_قاسم، مردم خونگرم و مهمان نواز کرمان ضمن استقبال از این طرح درب های منازل خود را به روی تشییع کنندگان پیکر پاک سردار دلها می گشایند.

انتهای پیام/ *

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار