از دستگاه‌های نظارتی خصوصاً قوه قضائیه و دادستان کرمان خواهشمندیم موضوع را با توجه به حساسیتی که دارد ، در اسرع وقت تا حصول نتیجه پیگیری و اطلاع رسانی نمایند ، که شاید مرحم کوچکی برای خانواده های داغدار باشد .
کد خبر: ۸۱۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 09 January 2020

«تابناک کرمان»، عباس ارجمند کرمانی؛ با توجه به جان باختن جمعی از هموطنان در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی ، همان شخصیتی که در زمان زنده بودنش حاضر بود جان خود را فدای همین مردم کند ، ولی خون از بینی یک نفر نیاید ، حال در تشییع ایشان این اتفاق ناگوار افتاد.

چند سوال؛
۱_ آیا جمعیت تهران بیشتر بود یا جمعیت کرمان ؟
۲-آیا کرمان مکانی عریض تر از خیابان شهید بهشتی نداشت ؟ مثل بزرگ راه امام رضا( ع) بلوار جمهوری اسلامی - بلوار ۲۲ بهمن و...
۳- آیا دریچه دوربین مهمتر بود یا جان آدم‌ها؟
۴- آیا این فاجعه اگر در کشور دیگری حتی غیر مسلمان و یا در استانهای بزرگ کشور اتفاق افتاده بود ، همین روند پیش می رفت؟!
۵- آیا ظرفیت مدیریت استان کرمان برای برگزاری چنین برنامه بزرگی همین بوده؟ (مدیریت استان در سطح کشور زیر سوال رفته )!
۶- اگر از مسائلی مانند سیستم صوت ، پوشش تصویری ، مسائل بهداشتی و نظافتی و ... بتوان گذشت ولی از جان عزیزانی که در این فاجعه از بین ما رفتند نیز می توان گذشت؟

حال بعد از این اتفاق که خیلی خانواده ها داغدار ، عزادار ، بی سرپرست و یتیم شده‌اند هیچکس پاسخگوی سؤالهایی که در اذهان عمومی ایجاد شده ، هست؟ بی تدبیری مسئولین که برنامه اصلی را پیشبینی کرده بودند ، قلب مردم و رهبر انقلاب را به درد آوردند و با سرنوشت این خانواده ها بازی شد.
در پایان
۱- از همه مسئولینی که باید طرح موضوع و پیگیری نمایند مانند نماینده‌های استان خصوصاً شهر کرمان ، شواری شهر کرمان و خبرنگاران محترم درخواست پیگیری جدی داریم.
۲- از دستگاه‌های نظارتی خصوصاً قوه قضائیه و دادستان کرمان خواهشمندیم موضوع را با توجه به حساسیتی که دارد ، در اسرع وقت تا حصول نتیجه پیگیری و اطلاع رسانی نمایند ، که شاید مرحم کوچکی برای خانواده های داغدار باشد .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار