کد خبر: ۸۱۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 18 January 2020

فرمانده فاطمیون در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله شهر کرمان اظهار داشت: حاج قاسم شجاع‌ترین سربازی است که شاید تکرارنشدنی باشد. هر چه از ویژگی‌های سردار سلیمانی بیان شود باز هم کم است چرا که ویژگی‌های خوب بسیار زیادی داشت اما بهترین تعریف از حاج قاسم از زبان رهبر معظم انقلاب بود.

فرمانده یگان فاطمیون با بیان اینکه کرمان باید به خود ببالد که چنین مرد بزرگی دارد گفت: به تازگی روایت‌هایی از او شنیده می‌شود که شاید باورنکردنی باشد.

وی با اشاره به اینکه از نزدیک در جبهه‌های مختلف با سردار سلیمانی بودم و او بسیار تا بسیار شجاع بود بیان کرد: حاج قاسم فرمانده‌ای بی‌بدیل و شجاع و در راه خدا نترس بود.

فرمانده یگان فاطمیون با یادآوری اینکه در عملیاتی هواپیماهای آمریکایی دو طرف هلی‌کوپتر ما را محاصره کردند، از او خواستیم که مسیرمان را تغییر دهیم اما قبول نکرد افزود: ما به راه خود ادامه دادیم و هواپیماها نیز از کنار ما رفتند.

وی با بیان اینکه در کوچک‌ترین مسئله‌ای با تدبیر رفتار کرده و جنگ را مدیریت می‌کرد گفت: در جنگ در همه ابعاد سیاسی و نظامی با منطق حرکت می‌کرد.

فرمانده فاطمیون با بیان اینکه بزرگ‌ترین میراث حاج قاسم تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه است افزود: سردار سلیمانی کارها را کلید می‌زد و اداره گروه‌ها را به خود مردم واگذار می‌کرد.

فرمانده فاطمیون با بیان اینکه حاج قاسم برنامه مدون پنج ساله برای فاطمیون را به ما دادند افزود: این برنامه شاید وصیت ایشان بود که در آخرین دیدار به ما دادند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار