مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: «در حال حاضر ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر کرمان فعال است اما با توجه به جمعیت ۸۵۰ هزار نفری شهر کرمان به هفت ایستگاه دیگر نیاز داریم».
کد خبر: ۸۱۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 20 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا میرزایی با بیان این‌که ساختمان تعدادی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر کرمان، فرسوده است و بیش از ۲۵ سال از احداث آن‌ها می‌گذرد، بیان کرد: «با توجه به این‌که این ایستگاه‌ها در نقاط مرکزی و حساس شهر قرار دارند و باید علاوه بر مقاوم بودن به فضاهای جدیدی مجهز شوند، بر همین اساس ایستگاه‌ شماره یک واقع در میدان قرنی (شهدای نیروی انتظامی) و ایستگاه شماره دو واقع در بولوار شهید صدوقی (جاده تهران) باید تخریب و مجددا ساخته شوند».
وی افزود: «با حمایت شهردار کرمان، عملیات ساخت این دو ایستگاه به‌زودی آغاز خواهد شد».
میرزایی همچنین به ساخت ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی شهر کرمان نیز اشاره کرد و گفت: «تلاشمان بر این است که با حمایت‌های شهردار کرمان، ساختمان جدید آتش‌نشانی در چند طبقه و با بخش‌های مختلف به‌خصوص بخش آموزش ساخته شود».
وی با اشاره به جمعیت ۸۵۰ هزار نفری شهر کرمان، گفت: «بر اساس استانداردهای جهانی به ازای هر ۵۰ هزار نفر باید یک ایستگاه آتش‌نشانی ساخته شود ».
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: «هم اکنون ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر کرمان فعال است و خوشبختانه توانسته‌ایم حوادث شهر کرمان را پوشش دهیم ولی برای رسیدن به استانداردهای جهانی، باید هفت ایستگاه دیگر در شهر کرمان با توجه به پراکندگی و افزایش جمعیت و آمار حوادث مترقبه و غیرمترقبه ساخته شود». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار