مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرمان:
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، از شناسایی و ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده در آینده خبر داد و گفت که این مشاغل به زمین‌هایی در چهار منطقه‌ی شهری که به بزرگراه دسترسی دارند، منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۸۱۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ 20 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری کرمان آن‌لاین، محمود ایرانمنش گفت: «بعضی از مشاغل به دلیل مزاحمت‌های زیست محیطی، مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده محسوب می‌شوند و بیشتر، رفاه و آسایش شهروندان را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند».
وی ادامه داد: «این مشاغل از نظر مكان‌یابی مشكل دارند و در بافت مسكونی و بافت‌های غیر متجانس قرار گرفته‌اند و برخی دیگر به واسطه‌ی ضعف تكنولوژی و یا تعدد واحدهای كارگاهی به‌صورت كالبدی و محیطی، مزاحمت‌هایی را برای بافت شهری ایجاد می‌كنند».
ایرانمنش، ایجاد مزاحمت در ساخت‌های همجوار، آلودگی‌های صوتی و بروز مسائل ترافیكی و اكولوژی شهری را به عنوان دیگر مسائل و مشکلات این مشاغل اعلام کرد و گفت: «به زودی در نشستی که با شهرداران مناطق برگزار می‌شود، چهار زمین در چهار منطقه‌ی شهری که به بزرگراه دسترسی دارند، شناسایی و مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده به این نقاط منتقل می‌شوند».
وی اضافه کرد: «کار ساماندهی مشاغل آلاینده به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح در زیباسازی چهره شهر و سلامت شهروندان نقش مهمی را ایفا کنیم».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار