فرمانده انتظامی کرمان خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: «در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ این فرماندهی ۱۷۱ کیلو تریاک که داخل بطری‌های یک لیتری جاسازی شده بود، کشف شد».
کد خبر: ۸۱۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ 20 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا فداء بیان کرد: «شب گذشته مأموران کلانتری ۲۴ این فرماندهی حین گشت‌زنی‌های هدفمند در حاشیه‌ی جنوبی شهر کرمان به دو دستگاه خودرو که در حاشیه‌ی خیابان پارک و رانندگان آن‌ها در حال جابه‌جایی بودند مشکوک شدند».
وی افزود: «رانندگان خودرو به محض مشاهده‌ی پلیس با یکی از خودروها از محل متواری شدند که ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از خودروی پارس که در محل توسط قاچاقچیان رها شده بود ۱۷۱ کیلو تریاک که داخل بطری‌های یک لیتری جاسازی شده بود را کشف کنند».
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، اضافه کرد: «خودروی توقیفی به همراه مواد کشف شده جهت بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند».
وی موفقیت پلیس را نتیجه همكاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست و گفت: «پلیس تمام توان خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم، تامین امنیت اجتماعی مردم و جلب مشاركت و اعتماد مردم به‌كار خواهد گرفت ». 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار