تعداد شعب اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم در کرمان اعلام شد؛
۴۶۸ شعبه‌ی اخذ رای در حوزه‌ی انتخابیه‌ی کرمان و راور نهایی شده است، این تعداد نسبت به دوره‌ی قبل ۲۷ شعبه بیشتر است و علت آن هم رشد جمعیت و توسعه‌ی مناطق مسکونی اعلام شده است.
کد خبر: ۸۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ 20 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایرنا، رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان با بیان این‌که ۴۶۸ شعبه‌ی اخذ رای در حوزه‌ی انتخابیه‌ی کرمان و راور نهایی شده است گفت: «۴۶۸ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در شهر و روستاهای شهرستان‌های کرمان و راور آرا مردم را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری خواهند کرد».
علی بابایی با بیان این‌که در این دوره تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی افزایش داشته است، بیان کرد: «در دوره‌ی قبل ۴۴۱ شعبه در حوزه‌ی انتخابیه‌ی کرمان و راور کار اخذ رأی را انجام می‌داد که با توجه به رشد جمعیت و توسعه‌ی مناطق مسکونی با تایید ستاد انتخابات استان کرمان و کشور و هیأت نظارت، ۲۷ شعبه به آن‌ها افزوده شد».
علی سلاجقه معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان نیز افزود: «از ۴۶۸ شعبه، ۲۸۲ شعبه در شهر کرمان، ۴۴ شعبه در بخش مرکزی کرمان، ۲۸ شعبه در شهر راور، ۳۴ شعبه در بخش ماهان، ۲۳ شعبه در بخش چترود، ۱۵ شعبه در بخش راین، ۱۶ شعبه در بخش گلباف، ۱۸ شعبه در بخش شهداد و هشت شعبه در بخش کوهساران راور قرار دارد».
علی درخشان مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان کرمان نیز گفت: «دستورالعمل نحوه‌ی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی آماده است و پس از مشخص شدن افراد تایید صلاحیت شده طی نشستی با این افراد به آن‌ها تحویل داده خواهد شد».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار