رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان:
رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان با بیان این‌که خبرنگاران بهترین افراد برای حفظ و ترویج پیام سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: «نظام سلطه می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند و موفقیت‌های جبهه مقاومت را کم‌رنگ نماید اما با هوشیاری اصحاب رسانه و مردم موفق نخواهند شد».
کد خبر: ۸۱۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ 20 January 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین روحانی در جلسه‌ی دادگاه مطبوعات که با حضور اعضای هیات منصفه، شکات و متهمین برگزار شد بیان کرد: «اگر بخواهیم استقلال اقتصادی و سیاسی خود را حفظ کنیم باید مسئولان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی با روحیه‌ی ایثار و مجاهدت وارد عرصه‌ی میدان شوند اگر این‌گونه شود قطعاً پیشرفت حاصل خواهد شد».
وی اضافه کرد: «شهادت سردار جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای ابعاد گوناگونی است هم بحث شهادت ایشان و هم مقوله‌ی بعد از شهادت وی باید مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد و در محدوده‌ی زندگی خودمان مورد استفاده قرار دهیم».
روحانی با بیان این‌که شهادت سردار سلیمانی برای ملت‌ها، دولت‌ها و حاکمیت‌های جوامع مختلف پیام رسا و سرنوشت‌سازی دارد، افزود: «این شهید والامقام از نظر قدرت نظامی و سیاسی در منطقه از جایگاه بالایی برخوردار بود لذا آمریکایی‌های جنایتکار با یک برنامه‌ریزی و مطالعه‌ی از قبل انجام شده دست به ترور زدند».
وی گفت: «شهید سلیمانی مایه‌ی افتخار و مباهات هر ایرانی و مردم جهان اسلام خصوصا جهان تشییع است و باید ببینیم روش زندگی سردار به چه شکلی بود که به محض انتشار خبر شهادتش ناخودآگاه تمام دل‌ها شکست و تمام مردم منطقه در شهادتش گریستند».
رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان بیان کرد: «مدت‌هاست نظام سلطه بر دنیا حاکمیت داشته و هر کجا ذخائر خدادادی وجود دارد، شاهد رد پای کشورهای استعماری نیز هستیم و استعمارگران با ارعاب بر کشورها مسلط شدند و ذخایر این کشورها را همواره به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم غارت کرده‌اند».
وی ادامه داد: «در قرن حاضر با رهبری رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی رحمة‌الله یک انقلابی شکل گرفت با رویکرد و مبنای استقلال و آزادی به معنای این‌که اداره امور کشور به دست خودمان باشد و با گذشت چهار دهه از انقلاب، همچنان بدون تکیه بر کشورهای استعماری ایستاده است و پیشرفت کرده است».
روحانی افزود: «استعمار، نظام مقدس جمهوری را یک نظام استکبار ستیز می‌داند و همواره به دنبال براندازی این انقلاب است».
وی با اشاره به این‌که پیام انقلاب در حال جهانی شدن است، یادآور شد: «استکبار جهانی پس از این جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی را احساس کرد، شروع به آشوب در منطقه خاورمیانه از طریق ایجاد داعش نمود تا ضمن ایجاد اسلام‌هراسی، در نتیجه انقلاب اسلامی ایران را نیز متوقف و نابود کند».
روحانی ادامه داد: «در این شرایط یک نفر به نام حاج قاسم با جوهره‌ی اخلاص در مقابل نظام سلطه جهانی اعم از آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی حامی استکبار ایستاد».
وی گفت: «این شهید بزرگوار با جوهره‌ی وجودی اخلاص، سخت‌کوشی، توکل بر خدا وارد عرصه‌ی میدان شد و با تمسک به مکتب امام حسین علیه‌السلام داعش را نابود کرد».
رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان بیان کرد: «بعد از نابودی داعش پایگاه استکبار در منطقه خاورمیانه رو به افول شد و تلاش کردند با شهادت این شهید والامقام جایگاه خود را در منطقه تثبیت کنند اما شهادت این بزرگ مرد نه تنها آن‌ها را به اهدافشان نرساند بلکه موجب جوشش و فوران جبهه مقاومت و رسوایی آمریکا شد ».
وی خاطرنشان کرد: «طبق بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قطعاً ثمره و نتیجه‌ی این خون به محو نظام سلطه در منطقه منجر خواهد شد».
روحانی ادامه داد: «دلاورمردان سپاه جمهوری اسلامی ایران نشان دادند قدرت استکباری پوشالی است و مرد میدان مبارزه شهید سلیمانی بود که در سخت‌ترین مناطق جنگی حاضر می‌شد و هیچ باکی از شهادت نداشت».
رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان اظهار کرد: «داشتن روحیه‌ی ایثار، توکل بر خدا، سخت‌کوشی و کار جهادی و انقلابی موجب شد که قاسم سلیمانی به سردار دل‌ها لقب گیرند».
وی بیان کرد: «سردار سلیمانی اقدام حسینی کرد و همچون مولایش جان خود را فدای اسلام نمود لذا اصحاب رسانه و قلم نیز بایستی همچون زینب‌کبری اجازه ندهند خون این شهید و هم‌رزمانش کم‌رنگ شود و تحت‌الشعاع سایر مسائل که ساخته و پرداخته‌ی نظام سلطه است قرار گیرند».

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار