بهروز سلطانی در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشکده پرستاری شهرستان سنقروکلیایی گفت: ایجاد رشته‌های جدید از جمله فوریت‌های پزشکی، هوشبری و اتاق عمل در برنامه‌ی آینده این دانشگاه است.
کد خبر: ۸۱۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 26 January 2020

بهروز سلطانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ایجاد رشته های فوریت های پزشکی ، هوشبری و اتاق عمل از برنامه های آینده دانشکده میباشد اقدامات لازم صورت گرفته و منتظر تاییدیه از وزارت خانه هستیم .

وی افزود : در حال حاضر در دانشکده رشته کارشناسی پرستاری تدریس میشود که از سال تاسیس دانشکده تا کنون سه دوره دانشجوی فارق التحصیل داشتیم .

رئیس دانشکده پرستاری بیان کرد: درحال حاضر دانشکده ۹۸ دانشجوی پسر و دخترو ۶ نفر اعضای هیات علمی دارد.

وی افزود:دانشکده از لحاظ سطح علمی نزدیک به دانشگاه پرستاری کرمانشاه و در رده متوسط میباشد و دانشجویان با رتبه های ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ منطقه سه و رتبه های دیگر در این دانشکده پذیرش میشوند.

سلطانی خاطر نشان کرد: دانشجویان در مقطع فارق التحصیلی بعد از گذراندن آزمون پایان دوره و کسب نمره قبولی فارق التحصیل میشوند و نفر اول ورودی هر کلاس وارد دوره های تکمیلی میشوند.

وی در پایان به امکانات این دانشکده اشاره کرد و گفت: امکانات آموزشی و رفاهی شامل واحد مهارت بالینی ،واحد کتابخانه و آی تی ،آزمایشگاه،سلف سرویس،خوابگاه،پاویون اساتید،سالن تربیت بدنی و سالن آمفی تئاتر میباشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار