معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مدیران باید خدمات و اقدامات انجام شده توسط دولت و نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۸۱۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 28 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر و لزوم اطلاع رسانی مناسب در خصوص عملکرد و دستاوردهای دولت باید مدیران دستگاه های تخصصی اطلاع رسانی مناسبی از اقدامات خود انجام دهند.

وی تاکید کرد: مردم استان نیاز دارند تا در جریان اقدامات و عملکرد دولت و نظام قرار گیرند و اکنون با توجه به آغاز دهه فجر و وجود رسانه های جمعی و فضای مجازی این اطلاع رسانی باید شفاف و دقیق صورت گیرد.

وی در ادامه به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: آمار بیکاری از سوی مرکز آمار ایران منتشر شده و است و هیچ مرجعی جز مرکز آمار که بر اساس داده ها آن را تجزیه و تحلیل کرده نمی تواند در آن دخل و تصرفی داشته باشد.

وی افزود: تسهیلات قابل توجهی در بخش اشتغال روستایی، تبصره 18 و سایر منابع به واحدهای تولیدی استان تزریق شده و در بخش روستایی منجر به اشتغال و ایجاد واحدهای جدید در مناطق مختلف استان شده است که بسیاری از این طرح ها امسال و سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: اکنون تیم نظارت یک کانال اطلاع رسانی در فضای مجازی تشکیل داده و از بازدید طرح ها و روند پیشرفت و اجرای آنها گزارش هایی تهیه و به اطلاع همه می رساند.

نعمتی گفت: طرح های زیادی توسط دستگاه های اجرایی به بانک معرفی شده اند و در انتظار تکمیل اطلاعات هستند باید پیگیری ها هم از بانک و هم از سوی دستگاه تخصصی با مجریان صورت گیرد تا قبل از اتمام سال وضعیت پرونده آنها تعیین تکلیف شود.

وی اظهار داشت: دستگاه های تخصصی بابد پس از اجرای طرح همچنان برای آموزش و مشورت دهی به بازدیدها ادامه دهند.

وی افزود: طرح های موفقی داریم که نیاز است تجربیات آنان در اختیار سایر واحدها قرار بگیرد و به عنوان الگو و راهی مناسب برای تداوم فعالیت های تولیدی باشد.

وی اضافه کرد: گروه نظارت باید ورود کند و برخی طرح ها که در روستا و حاشیه روستا باید اجرا می شدند اکنون جابجا شده اند، مجدد به جای اصلی خود بازگردند یا تسهیلات آنها دین حال شود.

وی همچنین از بانک ها خواست: طرح های مشکل دار احصا شود و اجازه ندهند طولانی شدن روند اجرای آنها موجب عدم جذب تسهیلات توافق شده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار