با حضور 60 ناشر قرآنی؛
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان در ۱۱۰ غرفه و با حضور۶۰ ناشر قرآنی در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 04 February 2020

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاحیه‌ی این نمایشگاه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده برای برگزاری این نمایشگاه گفت: «رویکرد چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان ترویجی و فرهنگی بوده و برنامه‌های جانبی بسیار خوبی در این راستا در نظر گرفته شده است».
محمدرضا علیزاده، شعار امسال نمایشگاه را «قرآن معنای زندگی» بیان کرد و افزود: «این نمایشگاه ۱۱۰ غرفه دارد که در فضایی حدود پنج هزار مترمربع راه‌اندازی شده است».
وی از اختصاص ۵۰ غرفه‌ی این نمایشگاه به فروش کتاب، نرم‌افزار و قلم قرآنی و ۱۵ غرفه به فروش محصولات عفاف و حجاب خبر داد و گفت: «۲۵ غرفه‌ی این نمایشگاه به موسسات و نهادهای قرآنی، ۱۰ غرفه به بخش ویژه‌ی کودکان و نوجوان و ۱۰ غرفه نیز به بخش هنری اختصاص داده شده است».
علیزاده با بیان این‌که در بخش هنری نمایشگاه حدود ۳۰۰ اثر فاخر در زمینه‌های مشبک، معرق، عکس و خوشنویسی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود بیان کرد: «برگزاری کارگاه‌های متعدد با محوریت قرآن و خانواده با هدف تحکیم خانواده و … از دیگر برنامه‌های امسال این نمایشگاه است».
وی از حضور۶۰ ناشر قرآنی از استان‌های کرمان، تهران، قم و اصفهان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: «تلاش ما بر این است تا فضای خوب و پویایی با محوریت قرآن کریم در استان ایجاد کنیم».
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان از چهاردهم بهمن ماه به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار