رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: تا ساعت 14 و 15 دقیقه روز چهارشنبه 30 بهمن ماه تعداد 69 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در استان کرمان از ادامه رقابت انصراف دادند.
کد خبر: ۸۲۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 19 February 2020

به گزارش «تابناک کرمان» بنابراعلام روابط عمومی استانداری کرمان، عباس تقی‌زاده در تشریح خبر انصراف نامزدهای انتخاباتی ادامه داد: بر این اساس تاکنون 3 نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، 6 نفر از حوزه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، 2 نفر از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد، 10 نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، 5 نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، 11 نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، 10 نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، 20 نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور و 2 نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج فاریاب انصراف داده‌اند.

وی توضیح داد: از این تعداد در مجموع 11 نفر زن و 58 نفر مرد از ادامه رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی استان کرمان تأکید کرد: لیست نهایی نامزدها صبح روز جمعه دوم اسفند ماه در محل شعب‌های اخذ رأی از سوی فرمانداری‌ها نصب خواهد شد.

تقی‌زاده در ادامه تصریح نمود: تا کنون ۱۲۱ نامزد در رقابت‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان حضور دارند.

به گفته وی تا عصر پنجشنبه اول اسفند ماه، نامزدهایی که تمایل به انصراف دارند، می‌توانند انصراف خود را به هیأت‌های اجرایی در فرمانداری‌های محل ثبت نام کتبی اعلام کنند.

انصراف 69 نامزد انتخابات در استان کرمان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار