در دیدار نمایندگان فرهنگیان استان کرمان با رئیس کمیسیون آموزش مجلس؛
کد خبر: ۸۲۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 01 March 2020

به گزارش «تابناک کرمان»؛ در پی اعتراض شدید فرهنگیان استان کرمان در اعمال افزایش ۵۰ درصدی حقوق فرهنگیان جلسه تعدادی از نمایندگان فرهنگیان استان کرمان با پروفسور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم بصیر و نجیب شهرستانهای کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش، علی رغم شیوع ویروس کرونا با موافقت وی برگزار شد.

برگشت حق شغل حرفه‌ای و اعمال افزایش ۵۰ درصدی قانون مدیریت خدمات کشوری

در این نشست موارد زیر مطرح گردید؛

پیگیری و اصلاح احکام بخشنامه مورخه ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ به شماره ۶۹۶۴۸۸ با موضوع افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان دولت* بر اساس فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که برای اجرا به ادارات آموزش و پرورش ابلاغ شده و متعاقب آن احکام جدید صادر گردیده است که در کمال ناباوری اعمال تغییرات جدید موجب قطع حق شغل حرفه ای شده است و این در حالی است که حق شغل حرفه ای سالهای قبل در احکام اعمال شده و هیچ ارتباطی با مصوبه اخیر نداشته است که متاسفانه بر خلاف سند تحول بنیادین، اختلاف فاحشی در دریافتی کارکنان آموزشی با بخش اداری به وجود آمده است و این امر موجب بی انگیزه شدن معلمان و تصمیم بر بازنشستگی پیش ازموعد و صدمات جدی به فرایند تعلیم و تربیت فرزندان این مرزو بوم خواهد شد لذا با توجه به موارد مذکور درخواست نسبت به برگشت حق شغل حرفه ای و اعمال افزایش ۵۰ درصدی قانون مدیریت خدمات کشوری به صورت قانونی و صحیح پیگیری و اقدام شود.

مطالبات فرهنگیان از جمله حق الزحمه امتحانات و حق التدریس شاغلین و بازنشسته گان سال تحصیلی ۹۷_۹۸ و حق التدریس ۹۸_۹۹ پیگیری شود.

پیگیری ساماندهی دقیق نیروهای تربیت بدنی جهت توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان

لازم به ذکر است پس از مطرح نمودن موارد قابل پیگیری *نمایندگان فرهنگیان شهر کرمان پروفسور زاهدی با وزیر آموزش و پرورش تماس تلفنی برقرار نموده و موارد را به اطلاع وزیر محترم رسانده و وی قول مساعد داد در اولین فرصت موضوعات را در هیئت دولت مطرح وپیگیری و اصلاح نمایند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
سلام. لطفا رتبه بندی معلمان را مجددا در احکام معلمان احیا کنید. زیرا حذف رتبه بندی معلمان به ضرر معلمان با رتبه عالی یا همان رتبه پنج است. باتشکر .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار