اصیل که باشی در هر شرایطی موجب سربلندی و عظمت کشورت می‌شوی، ایرانی نماهای حقیری که در خارج کشور به تمسخر و کوچک شمردن ایران و ایرانی مشغولید ، ملّت بزرگ ایران شما را فراموش نخواهد کرد، مراقب رفتار و کردارتان باشید.
کد خبر: ۸۳۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 22 March 2020

آدم حقیر برای مطرح شدن هر کاری می‌کند، کمبود شخصیت و خود کم‌بینی موجب می‌شود تا برای رفع حقارت به هر رذالتی تن دهد.
برای دیده شدن و مطرح شدن و گاه سیر کردن شکم، به هر کاری تن می‌دهد از خود فروشی گرفته تا وطن فروشی، چنین انسانهایی بسیار خطرناک و برای دیده شدن هر کاری انجام می‌دهند.

«سینا شو» ریشه در حقارتمهناز افشار معلوم الاحوال در برنامه ی سینا ولی ا...

از اینگونه افراد در داعش زیاد بوده‌اند که برای مطرح شدن و دیده شدن شنیع‌ترین و کثیف‌ترین شکنجه‌ها و رفتارهای غیرانسانی و غیرحیوانی را با همنوعان خود انجام می‌دادند بدون نقاب و در جلوی دوربین!
بسیارند ایرانیانی که به هر دلیل در طی یک صد سال گذشته از زمان پهلوی اول ، دوم و پس از انقلاب از ایران خارج و برنگشته‌اند.

بسیاری از این افراد در کشورهای دیگر به تحصیل و «کسب و کار» پرداخته و همواره رفتار و عملکردشان موجب سر بلندی ایران و ایرانی بوده و به ایرانی بودن خود افتخار کرده‌اند.

«سینا شو» ریشه در حقارتزهرا امیر ابراهیمی در برنامه ی سینا ولی ا...

در این میان بوده‌اند افرادی که به دلیل حقارت و رذالت خود و نداشتن اصالت پس از خارج شدن از کشور ، کمبودها و نارسایی‌های خویش را به حساب ایران و ایرانی گذاشته و برای نشان دادن و مطرح کردن خودشان به تمسخر کشور و اعتقادات مردم پرداخته‌اند.

افرادیکه تا در ایران بودند به واسطه‌ی امکانات ایران عزیز رشد کرده و پس از خارج شدن از ایران به بی احترامی و تمسخر کشور و ملت خود پرداختند.
یکی از این انسانهای حقیر فردی است به نام "سینا ولی ا... " که در حال حاضر «سینا شو» را اجرا می کند. این فرد بی سواد که به دلیل فعالیت در صدا و سیمای ملّی به شهرت رسید و جوایزی دریافت کرد پس از خارج شدن از کشور به تهیه‌ی برنامه‌های سخیف و طنز زننده برای جمع کردن تماشاچی پرداخته و از هیچ‌گونه حقارت و رذالتی برای کوبیدن کشور و مردمش کوتاهی نمی‌کند ، آنهم فقط برای جلب رضایت مدیران شبکه‌های معاند و جمع آوری تماشاچی...

«سینا شو» ریشه در حقارت

تمسخر خواننده ها و هنر پیشه های کشور توسط سینا ولی ا... مجری ، وطن فروش و تبهکار شبکه‌های معاند 

به این فرد که ترجیح می‌دهد به کشور و ملّتش پشت کند، باید گفت که با خراب کردن تمام پلها پشت سرت راهی برای بازگشت و عذرخواهی از این ملّت بزرگ باقی نگذاشته‌ای، شاید بخاطر فقر مادی شدید و گرسنگی به این حقارت و رذالت تن داده‌ای ولی قطعاً اگر اصیل و ریشه‌دار بودی در صورتی که از گرسنگی هم میمردی کشور و ملّتت را کوچک نمی شمردی، در انتها خاطره ای از سیمین دانشور ذکر کنیم:

از ایشان در یکی از سفرهایش به آلمان دعوت می‌شود تا در یک نشست ادبی و شب شعر شرکت کنند. این بانوی بزرگوار و فرهیخته شرکت در جلسه را منوط به فقط ادبی بودن جلسه ذکر می‌کنند و نه چیز دیگر زمانیکه به ایشان گفته می شود که قرار است کمی هم در مورد آزادی زنان و حجاب گفتگو شود از شرکت در جلسه خودداری کرده و جمله ای می گویند که می‌تواند درس بزرگی برای تمام وطن فروشانی نظیر جناب "سینا ولی ا...باشد.

«سینا شو» ریشه در حقارت

توهین به ملّت ایران در مسابقات جام جهانی توسط این مزدور

این بانوی فرهیخته و بزرگوار که قطعاً یک سطر از رمان مشهور «سووشون» ایشان به اندازه‌ی تمام فعالیّت هنری-فرهنگی امثال سینا ولی ا... می‌ارزد در جواب فرد دعوت کننده می‌گوید:
«من لباس چرکامو تو حموم همسایه نمی‌شورم»
منظور این بانوی فرهیخته و اصیل این بوده که اگر نقدی به عملکرد و سیاست‌های حاکم در کشورم داشته باشم آنرا در داخل کشور خود و نه خارج از آن و نه از طریق دشمنان کشورم مطرح می‌کنم.
اصیل که باشی در هر شرایطی موجب سربلندی و عظمت کشورت می‌شوی، ایرانی نماهای حقیری که در خارج کشور به تمسخر و کوچک شمردن ایران و ایرانی مشغولید ، ملّت بزرگ ایران شما را فراموش نخواهد کرد، مراقب رفتار و کردارتان باشید.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار