هر جا بحث پول است پای آقای نوبخت در میان است دیگر عادت کرده‌ایم ، می‌ماند چند سوال؟ جناب آقای نوبخت اگر چنین پول و امکانات بالقوه‌ای در اختیار دارید و در اختیار داشته‌اید در سال قبل که سال رونق تولید بود چرا از آن برای رونق دادن به تولید ، صادرات و تقویت کارگاه‌های کوچک استفاده نکردید؟
کد خبر: ۸۳۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰ 23 March 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ برای انجام کارهای بزرگ اراده و عزم بزرگ لازم است نه سر و صدای زیاد انسان کار بَلَد که کارش را خوب انجام می‌دهد بدون سر و صدا و با کمترین امکانات بهترین نتیجه را رقم خواهد زد و فردی که کار نابَلَد است از همان ابتدا با شعار و «سر و صدا» توجه همه را به خود جلب و در انتهای داستان شرمندگی خود و ناتوانی خویش را در معرض دید همگان قرار می‌دهد.

کسی که کارش را بلد است نیازی به نمایش و شو ندارد، خانم کدبانوئی را در نظر بگیرید که سر زده و بدون اطلاع قبلی با فوجی از مهمانان مواجه می‌شود ولی با روی باز و چهره‌ای گشاده با کمترین امکانات بهترین و خاطره انگیزترینِ پذیرائی ها را از مهمانان خود به عمل می‌آورد.

«شوی دولتیان» در مورد جهش تولید
این خانم‌ها و پذیرایی هایی اینچنینی را در مادر بزرگهای خود و روستائیان با صفا و بی غلّ و غش بوفور دیده ایم و باز هم می توان مشاهده کرد.

به عکس گروهی هم هستند که اگر بدون اطلاع قبلی مهمانی داشته باشند انگاری دنیا روی سرشان خراب شده و با داشتن مجهزترین آشپزخانه‌ها و تمام اقلام خوراکی آماده‌ی دنیا توانایی یک پذیراییِ ساده را ندارند.
چنین صحنه‌هایی را در خانم‌های تحصیل کرده و دارای مدرک دکترا و مسلط به زبانهای انگلیسی و فرانسوی با آشپزخانه‌های عریض و طویل در خانه‌های شمال شهر تهران می‌توان مشاهده کرد.

چهار روز از آغاز سال ۹۹ گذشته و در دولت «شعار و فریب» آقای روحانی ستادی تحت عنوان «ستاد برنامه ریزی و راهبردی جهش تولید» به ریاست آقای نوبخت که از قضا رئیس سازمان برنامه و بودجه است تشکیل شده است.
دو جلسه هم توسط این ستاد تاکنون تشکیل و آقای نوبخت از تخصیص ۲۰۰ هزار میلیارد تومان جهت پیشبرد جهش تولید خبر داده‌اند.

شکی نیست که در دو جلسه‌ی این ستاد کذایی تاکنون چند ۱۰۰ کیلو پسته ، موز ، تنقلاتِ دیگر خورده شده و چند ۱۰۰ لیتر آب میوه نوشیده‌اند ولی اینکه نتیجه‌ی عملی و عملیاتی ، ملموسی از این جلسات استخراج شود و یا خواهد شد جای بحث است.
اینکه هر جا بحث پول است پای آقای نوبخت در میان است دیگر عادت کرده‌ایم ، می‌ماند چند سوال؟ جناب آقای نوبخت اگر چنین پول و امکانات بالقوه‌ای در اختیار دارید و در اختیار داشته‌اید در سال قبل که سال رونق تولید بود چرا از آن برای رونق دادن به تولید ، صادرات و تقویت کارگاه‌های کوچک استفاده نکردید؟

و اگر چنین پتانسیلی در دولت وجود دارد و اراده‌ای هم جهت بالفعل کردن آن وجود داشته و دارد، علت افزایش تعطیلی کارگاه‌ها و بیکاری بیشتر کارگران واحدهای تولیدی در سال تازه گذشته چه بوده است؟
نکند دوباره می‌خواهید با تشکیل ستادهای این‌چنینی و آنچنانی ، تعیین رئیس ، معاون ، اعضای ویژه‌ی ستاد و برگزاری شوهای مطبوعاتی و تلویزیونی کمی پول جابه‌جا کنید و در پایان سال ۹۹ شاهد بیکاری بیشتر کارگران و تعطیلی بیشتر مراکز تولیدی و کارگاه‌های کوچک باشیم.

ما و ملّت بزرگ ایران در شش سال گذشته عملکرد ، اراده‌ی شما و آقای روحانی و دولتهای ایشان را به خوبی دیده و تا مغز استخوان خود لمس کرده‌ایم .
بزرگواری کنید و به مردم قول بدهید که در سال ۹۹ شاهد جهش در اختلاسهای چند هزار میلیاردی آقازاده‌ها و برادران و دامادها نباشیم و هر روز خبر دزدی و اختلاس یکی از وابستگان درز نکند ، جهش تولید را به مردم ولایت مدار و قانع و سخت کوش ایران واگذار کنید.

لطف کنید از خاله‌بازی این ستادها و کارهای نمایشی در سال باقی مانده‌ی عمرِ دولت دست بردارید و پول زبان بسته‌ی ایرانِ مظلوم تحتِ تحریم کت خدایتان را بیشتر از این هدر ندهید.
آش «بیکاری وتورم و اختلاس» ِ طبخ شده توسط شما و همکارانتان در ۶ سال گذشته نشان می‌دهد که چقدر کدبانو هستید.

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، نوبخت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار