شهردار قم با بیان اینکه مشکلات حقوقی پروژه شهید کاظمی همچنان حل نشده است گفت: به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا از فرصت استفاده کرده و زمین آن را تبدیل به پارکینگ کنیم تا خدمات لازم به مردم ارائه شود.
کد خبر: ۸۳۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰ 05 April 2020

به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پروژه شهید کاظمی، گفت: این پروژه شامل پارکینگ و مجموعه‌های تجاری اداری است؛ مجموعه ثامن‌الحجج این پروژه را در ۹ طبقه پیش‌بینی کرده‌ بود که تدبیر شد که این پروژه در آینده مشکل ساز خواهد بود و آن را به چهار طبقه کاهش دادیم.

شهردار قم با بیان اینکه مشکلات حقوقی این پروژه همچنان حل نشده است، افزود: به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا از فرصت استفاده کرده و زمین آن را تبدیل به پارکینگ کنیم تا خدمات لازم به مردم ارائه شود.

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته که این محدوده به پارکینگ تبدیل شده و به سوی مردم باز شده است بسیاری از مشکلات در حوزه پارکینگ در این بخش شهر حل شده است.

وی با تاکید بر مسائلی که برای موسسه ثامن‌الحجج در کشور ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: جلسات مکرری با این موسسه برگزار شده و پیشنهاداتی به این مجموعه برای حل مشکل پروژه داشته‌ایم و امیدواریم به زودی تدبیر لازم از سوی موسسه انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار