کد خبر: ۸۴۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 11 May 2020

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سومین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی آبان ماه ۱۳۹۹ در شش محور:

*نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای
*بومی‌سازی ادبیات نظری سواد رسانه‌ای
*سواد رسانه‌ای و فعالیت رسانه ها
*مردمی سازی سواد رسانه ای
*کارگران و سواد رسانه ای
*کاربر سازی سواد اطلاعاتی

برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ فرصت خواهند داشت تا چکیده مقالات و همچنین تا پایان مرداد ماه ۱۳۹۹ جهت ارسال اصل مقالات خود اقدام کنند.

سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی

داوطلبین همچنین می‌توانند برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام و ارسال مقاله، به تارنمای این رویداد به نشانی milconf.ir مراجعه کنند.

همایش سواد رسانه ای در یک نگاه

بنابر اعلام مجتمع دیجیتال استان، همایش‌های سواد رسانه‌ای با هدف ارتقا، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از کودکان و نوجوانان ... همه ساله در آبان ماه همزمان با ایام فرهنگ عمومی با همکاری و همراهی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور برگزار می شود.

دومین دوره این رویداد با محوریت خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی با هدف تبیین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای از 12 تا 14 آبان ماه 96 همزمان با هفته فرهنگ عمومی با موضوع خانواده به عنوان نهاد بنیادین اجتماعی با هدف تبیین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای با تأکید بر رویکردهای آموزشی، شناختی و تربیتی در دو بخش علمی - پژوهشی و تجربی - کاربردی برگزار شد.

موضوعات و محورهای بخش علمی - پژوهشی این همایش، توانمند سازی، سبک زندگی، آموزش و دین و اخلاق و موضوعات و محورهای بخش تجربی - کاربردی همایش، تجربه نگاری‌های حوزه سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی بر اساس موضوعات و محورهای بخش علمی – پژوهشی، تولیدات رسانه ای (مستند، فیلم کوتاه، انیمیشن، بازی‌های رایانه ای و ...) در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی و تولیدات هنری (پوستر، اینفوگرافی و ...) در حوزه سواد رسانه ای و اطلاعاتی، بود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار