مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از راه اندازی واحد خردایش شماره ۲ گل‌گهر بعنوان بزرگترین واحد سنگ شکن خاورمیانه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴ 14 May 2020

به گزارش «تابناک» باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ جمشید ملارحمان، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اشاره به نام گذاری شعار سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید،گفت: واحد خردایش شماره ۲ گل‌گهر به عنوان بزرگترین مدار خردایش سنگ شکنی خاورمیانه در سال جهش تولید در مرحله پیش راه‌اندازی و شروع تست با بار قرار دارد.

واحد خردایش شماره ۲ گل‌گهر، بزرگترین مدار خردایش سنگ شکنی خاورمیانه

او افزود: این واحد با هدف تامین خوراک خطوط فرآوری تعریف گردیده است. این پروژه شامل خردایش سنگ آهن معدن شماره ۳ و انتقال محصول مذكور به كارخانه هاي كنسانتره گل گهر است.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تصریح کرد: ظرفیت این پروژه ۴۲۵۰ تن در ساعت معادل ۱۵ میلیون تن در سال بوده که البته انتظار می‌رود تولید سنگ خرد شده توسط این سنگ‌شکن به مراتب بیشتر از ۱۵ میلیون تن در سال باشد.

واحد خردایش شماره ۲ گل‌گهر، بزرگترین مدار خردایش سنگ شکنی خاورمیانه
جمشید ملارحمان ادامه داد: طبق قرارداد سرمایه اجرای این پروژه در بخش ریالی معادل ۸۹ میلیارد تومان و در بخش ارزی شامل ۳۵ میلیون یورو با تکنولوژی خردایش اولیه و ثانویه (تیسن کروپ آلمان) و در بخش مهندسی و اجرا کنسرسیومی متشکل از فکورصنعت و آسفالت طوس صورت پذیرفته است.
اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در جهت افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده محصول تولیدی در پی خواهد داشت.
او در پایان گفت: این پروژه ایجاد اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در زمان احداث و همچنین فراهم ساختن بستری جهت ایجاد اشتغال ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در زمان بهره‌برداری کارخانه را به همراه داشته و خواهد داشت.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار