در جلسه مدیران روابط عمومی مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کرمان عنوان شد:
جلسه تعامل مدیران روابط عمومی مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ 29 May 2020

هزینه‌ی مشاوره با وکلا و کارشناسان رسمی، هزینه ی جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر است

به گزارش روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان، در این جلسه که رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان و اعضای هیات مدیره این مرکز و مدیران روابط عمومی مراکز وکلا و کارشناسان حضور داشتند پیرامون هماهنگی بیشتر در اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای این مراکز تبادل نظر شد.

عباس هادی زاده رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان کرمان اظهار داشت: برنامه مهم هیات مدیره مرکز در دور جدید فعالیت افزایش امکانات اطلاع رسانی و ارتباط بیشتر با همکاران و شهروندان در استان کرمان است.

هزینه‌ی مشاوره با وکلا و کارشناسان رسمی، هزینه ی جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر است

وی تاکید کرد: تعامل و همکاری روابط عمومی مراکز و کلا و کارشناسان رسمی می تواند بهتر و بیشتر مردم را از فعالیت ها و اثرات فعالیت های کارشناسان و وکلا آگاه کند و به اعتماد بیش از پیش مردم و وکلا و کارشناسان منتهی شود.

سید حسین موسوی مدیر روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کرمان نیز بر تعامل و هماهنگی بیشتر روابط عمومی های مراکز وکلا و کارشناسان تاکید و اظهار داشت: این هماهنگی به اطلاع رسانی بهتر و با کیفیت تر به شهروندان و همکاران منتهی خواهد شد.

وی همچنین بر استفاده از تجارب مشترک در اطلاع رسانی سازمانی تاکید کرد و گفت این موضوع می تواند دامنه اطلاع رسانی و آگاهی مردم از فعالیت های وکلا و کارشناسان را افزایش دهد.

وحید قرایی، مدیر روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضایه استان کرمان نیز گفت: یکی از اهداف مشترک می تواند این موضوع باشد که شهروندان بیش از همیشه به این موضوع واقف شوند که مراجعه به موقع به وکلا و کارشناسان برای مشاوره تا چه میزان می تواند آنها را از پیچ و خم مراجعه به دادگاه ها دور کند.

وی تصریح کرد: گاهی سوء تفاهم هایی در مورد مراجعه به وکلا و کارشناسان خصوصا در مورد هزینه های آن به وجود آمده است که باید در این مورد اطلاع رسانی شود و اینکه هزینه های مشاوره به موقع تا چه میزان می تواند از بروز خسارت های بزرگ و غیرقابل جبران جلوگیری کند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار