پیگیری قضائی برای حل مشکلات کارگران زغالسنگ؛
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از آغاز پیگیری های قضائی برای حل مشکلات کارگران زغالسنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 29 May 2020

دادخدا سالاری در گفت و گو با میزان افزود: به منظور حل مشکلات کارگران زغالسنگ، نشست مشترکی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیرعامل معادن زغالسنگ کرمان در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان برگزار شد.

وی حرکت بر مبنای شعار سال و تحقق جهش تولید، ترمیم حقوق کارگران و افزایش تولید را از رئوس اصلی مطرح شده در این دیدار برشمرد و تاکید کرد: معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان نیز تحقق مطالبات کارگران از جمله ضابطه مند شدن خصوصی سازی ها ، پرداخت حق و حقوق کارگران، تامین بیمه کامل کارگران و اختصاص امتیازات شغلی به آنها را پیگیری خواهد کرد.

وی تامین امنیت شغلی کارگران معادن زغالسنگ را یک ضرورت برشمرد و افزود: حل مشکل مسکن کارگران ، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل مطابق با سایر واحدهای صنعتی و عدم واگذاری این شرکت از صندوق بازنشستگان فولاد به بخش خصوصی نیز مورد تاکید معاونت حقوق عامه دادسرای کرمان برای بهبود وضعیت کاری و رفاهی کارگران زغالسنگ قرار دارد.

سالاری در پایان خاطرنشان ساخت : دادستان کرمان به عنوان مدعی العموم موضوع رسیدگی به تخلفات و کوتاهی های احتمالی مدیران این مجموعه و شفاف سازی در ارتباط با افعال و سیاست های آنها نیز ورود و این موارد را بررسی خواهد نمود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار