فوتبال همچنان درگیر کرونا؛
متأسفانه طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر ابتلای بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال سبب شد تا بار دیگر روند ادامه برگزاری بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام فرو رود و با اما و اگر به چالش کشیده شود.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ 29 May 2020

به گزارش «تابناک»؛ در نشستی که با حضور محمد جواهری مدیرعامل و مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر با حیدر بهاروند رییس فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی رییس سازمان لیگ برگزار شد، مسوولان باشگاه گل گهر سیرجان با اشاره به شرایط خاص این تیم و تعطیلی اجباری تمرینات بدلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان به کرونا، خواستار تعویق دیدار این تیم برابر سپاهان شدند.
مدیرعامل باشگاه گل گهر تصریح کرد: تست کرونا تعدادی از بازیکنان و کادر فنی باشگاه گل گهر مشکوک بوده و تمرینات این تیم بدلیل قرنطینه اجباری بازیکنان تعطیل شده که در این راستا از مسولین برگزاری مسابقات، تعویق اولین بازی این تیم مقابل سپاهان در آغاز بازی های لیگ را خواستاریم.
گفتنی است با اعلام پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان، تست كرونای ۲ عضو اين تيم مثبت شده است و اين ۲ نفر در قرنطينه خانگى به سر می‌برند.
احتمال دریافت تست کرونا از خبرنگاران و عکاسان
همچنین طبق اعلام برخی منابع آگاه، سازمان لیگ در نظر دارد از رسانه‌هایی که قصد اعزام عکاس، گزارشگر و خبرنگار به محل برگزاری بازی‌ها را دارند، تست کرونا بگیرد و هزینه این آزمایشات هم برعهده رسانه‌ها خواهد بود.
برخی باشگاه‌های لیگ برتری طی روز‌های اخیر به گرانی کیت‌های تشخیص کرونا اعتراض کرده اند که در این رابطه توحید سیف برقی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، قرار است این کیت‌های ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی با ۷۰ درصد تخفیف به تیم‌ها ارایه شود.
باید منتظر ماند و دید با توجه به شرایط خاص تیم ها و تاکید فراوان وزارت بهداشت مبنی بر پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، علت شیوع گسترده این بیماری در میان تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال چیست و ادامه این رقابت ها با این شرایط به کجا خواهد رسید؟!

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار