مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از تنظیم ۱۳ قرارداد از محل اعتبارات جاری این شرکت برای ساماندهی رودخانه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 31 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مسعود میرمحمد صادقی" با بیان اینکه ۱۳ قرارداد جهت ساماندهی، لایروبی و رپرگذاری (نشانه گذاری) رودخانه‌های استان اصفهان تنظیم و از طریق مناقصه به شرکت‌های پیمانکار واگذار شد، اظهار کرد: به‌رغم پیگیری‌های مکرر در خصوص جذب اعتبارات ملی و استانی جهت ساماندهی رودخانه‌های استان اصفهان، شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان با جذب اعتبار از هزینه کرد، نسبت به قراردادهای ساماندهی، لایروبی و نشانه گذاری رودخانه‌های شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، تیران و کرون، گلپایگان، برخوار، چادگان، اصفهان، نطنز، خوانسار و لنجان مبادرت کرد.

وی با اشاره به تخصیص ۱۴ میلیارد تومان جهت تنظیم قرارداد ساماندهی رودخانه‌های استان اصفهان از محل اعتبارات جاری شرکت آب منطقه‌ای تصریح کرد: ۸ هشت قرارداد شروع به کار شده است و مابقی در آینده نزدیک فعال می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اضافه کرد: ساماندهی رودخانه زاینده رود با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است که ۴ میلیارد تومان به شهرستان لنجان اختصاص یافته است، دو میلیارد تومان به ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده روستاهای قورتان و اشکهران تخصیص یافته که هم اکنون پروژه ساماندهی رودخانه زاینده رود در محدوده این دو روستا در حال انجام است.

میرمحمد صادقی گفت: لایروبی و آزادسازی مسیل رودخانه‌های استان اصفهان در منطقه حبیب آباد شهرستان برخوار در حال انجام است، اما با توجه به شناور بودن این قرارداد لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های دهاقان، گلپایگان و اردستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت تمام طرح‌های ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان اصفهان بر عهده دفتر رودخانه و سواحل این شرکت است، گفت: جهت نشانه گذاری حد بستر و حریم در رودخانه‌های شهرستان‌های گلپایگان، کاشان، آران و بیدگل، تیران، میمه قراردادهایی منعقد شده که در مراحل ابتدایی شروع کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار