غضنفرآبادی:
منتخب مردم بم و ریگان در مجلس گفت: مجلس یازدهم قطعا به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 05 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از افزایش روز افزون قیمت کالاهای اساسی در کشور، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی شاهد هستیم که قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج مردم روز به روز در حال افزایش است و این مسئله مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است.

ورود مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی؛ دولت باید پاسخگوی گرانی ها باشد

سفره مردم روز به روز در حال کوچک تر شدن است

منتخب مردم بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مردم برای تأمین کالاهای مورد نیاز خود با مشکل مواجه هستند، این در حالی است که با افزایش قیمت ها در بازار سفره مردم روز به روز در حال کوچک تر شدن است.

ضعف نظارتی در کنترل قیمت ها در بازارهای اقتصادی

وی با انتقاد از ضعف نظارتی در کنترل قیمت ها در بازارهای اقتصادی، گفت: قطعا دولت باید پاسخگوی وضعیت کنونی در قیمت کالاهای اساسی باشد، زیرا در کشور کمبود از نظر تأمین کالا وجود ندارد و نمی توانند به بهانه کمبود کالا قیمت ها را بالا ببرند.

غضنفرآبادی ادامه داد: یکی از دلایل افزایش قیمت کالاهای اساسی، احتکار کالا توسط دلالان و افراد سودجو است که قطعا دولت باید با این گونه افراد برخورد جدی داشته باشد. دولت اگر نظارت خود را در این بازارها تقویت کند، مشکل ها حل خواهد شد.

ورود مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم قطعا به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار