عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مطرح کرد؛
احمدعلی مقدم گفت: تحریم ناجا همزمان با حمل نفت به ونزوئلا و ورود کشتی های نفتی ایران به حیات خلوت آمریکا صورت گرفت، ترامپ با این اقدام سعی دارد افکار عمومی دنیا را از این موفقیت بزرگ منحرف کند.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 30 May 2020

به گزارش «تابناک»؛ احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با تحریم ناجا توسط آمریکا به خبرنگار راه آرمان گفت: دولت مردان آمریکا به ویژه ترامپ مجنون، عیاش و قماربازعلی رغم تمامی ادعاها، در اتخاذ تصمیمات احمقانه عمل می کند.

وی افزود: پس ازگذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تهدید، ظلم و اتخاذ ظالمانه ترین تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسید جزاینکه تنفرجامعه جهانی به ویژه ملت شریف ایران را نسبت به آمریکا درپی داشته است.

عصبانت ترامپ از ورود نفتکش های ایرانی به حیات خلوت آمریکا عامل تحریم ناجا

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان مطرح کرد: آخرین نمونه مقابله ایران با تهدید آمریکا، در مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت، تحریم ها نتیجه معکوس داشت به گونه ای که علیرغم تحریم های داروئی ایران توانست به خوبی کرونا را کنترل و جزء کشورهای پیشرو در این حوزه محسوب می شود.

مقدم عنوان کرد: ایران توانسته در طول عمر انقلاب تهدید تحریم ها را به فرصت تبدیل کند وهر روز به پیشرفت های بی شماری دست یابد.

تحریم های آمریکایی تنها ظرفیت های نهان کشور را پدیدار می کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: به تعبیر دیگر تحریم ها و فشارهای آمریکا به ضرر این کشور تمام شده، چرا که اعمال این محدودیت ها همواره موجب شناسایی ظرفیت های زیادی در کشور شده است.

وی بیان کرد: آمریکا با عوام فریبی فریاد دفاع از حقوق بشر را سر می دهد و خود را حامی مردم ایران معرفی می کند درحالیکه با تحریم های ظالمانه وخصمانه خود نشان داد که دشمن درجه یک ایران ملت ایران ونظام جمهوری اسلامی است.

مقدم تصریح کرد: زمانی که وضعیت کشوراز نظر تجهیزات وامکانات در پایین ترین سطح قرار داشت، آمریکا نتوانست ایران را از پای درآورد، اکنون که جمهوری اسلامی ابرقدرت منطقه محسوب می شود این تحریم ها تنها آب درهاون کوبیدن است.

دبیرحزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آمریکا جنگ تحمیلی علیه ایران را با هدف از بین بردن جمهوری اسلامی هشت سال بوسیله یکی ازنوکران خود یعنی صدام ادامه داد اما چیزی جز شکست به دست نیاورد.

وی اذعان کرد: آمریکای نژاد پرست در کشور خود برای مردم خویش دل نمی سوزاند و دولت مردان این کشور به جای امنیت و آرامش برای شهروندان خود  نا امنی را به ارمغان می آورند.

مقدم توضیح داد: چندی پیش پلیس تحت حمایت دولت آمریکا یک جوان سیاه پوست را با لگد واسلحه کشت که نشانه نا امنی در این کشور است، پلیس آمریکا با آزادی حمل سلاح تامین امنیت را به مردم سپرده و از برقراری آرامش عاجز است.

عصبانت ترامپ از ورود نفتکش های ایرانی به حیات خلوت آمریکا عامل تحریم ناجا

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: تحریم ناجا همزمان با حمل نفت به ونزوئلا و ورود کشتی های نفتی ایران به حیات خلوت آمریکا صورت گرفت، ترامپ با این اقدام سعی دارد افکار عمومی دنیا را از این موفقیت بزرگ منحرف کند.

وی تشریح کرد: اقتدار بی نظیر نیروی انتظامی درایجاد امنیت و برخورد با عملیات های خراب کارانه و تروریستی، این نیرو را در منطقه سرآمد کرده است، این موفقیت های ناجا موجب شده که آمریکا خشمگین شود و وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و هفت نفر از فرماندهان ارشد ناجا را تحریم کند.

مقدم افزود: همه این خصومت ها که منجربه این تحریم شده خود نشان از عملکرد بسیارخوب و موفقیت آمیز نیروی انتظامی در داخل و مرزهای بین المللی است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان کرد: بنا به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران اگر روزی آمریکا از ما تعریف کند باید به خود شک کنیم.

وی تاکید کرد: تحریم این نیروی فداکار و جان برکف توسط آمریکا مدال افتخاری برای موفقیت ها و پیشرفت های این نهاد محسوب می شود، آمریکا با این تحریم ها نشان داد که تا چه حد ازعملکرد و موفقیت های چشمگیر این نیرو عصبانی است.

مقدم گفت: امروز در کشور ما تمامی نیروهای نظامی  اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی محبوبیت و عزت بزرگی در دل های ملت ایران دارند و تحریم های ظالمانه نیروهای نظامی و انتظامی را به شدت محکوم می کنند.

انتهای پیام/ *

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار