در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا؛
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از حالت وضعیت قرمز در رابطه با شیوع گسترده ویروس کرونا در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 14 June 2020

هشدار وضعیت قرمز در سیرجان اعلام شدبه گزارش «تابناک»؛ طی روزهای گذشته و در پی بازگشایی برخی صنوف و نیز بی توجهی مردم و مسوولین نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، با فوت یک نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا، آمار جان باختگان به 4 نفر و شمار مبتلایان به این بیماری در یک روز به بیش از 40 نفر رسید و فرماندار این شهرستان وضعیت را قرمز اعلام کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این رابطه گفت: بنا بر اعلام دانشکده علوم پزشکی سیرجان دیروز و در هفدهمین جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان، وضعیت بیماری کرونا در سیرجان قرمز شده است.

سهراب بهاالدینی افزود: با توجه به شیوه‌نامه ارزیابی خطر بیماری کرونا ابلاغی وزارت بهداشت و روند افزایشی شیوع بیماری و آمار مبتلایان در میانگین هفته گذشته، در حال حاضر وضعیت شهرستان در رنگ بندی خطر، قرمز اعلام می شود.

رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان تصریح کرد: از شهروندان، صنوف، ادارات، سازمان ها و شرکت ها انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و پرهیز از ازدحام در اماکن عمومی اقدام کنند تا انشاالله بتوانیم با انجام اقدامات پیشگیرانه موثر، این بیماری را کنترل و خطرات ناشی از آن را به حداقل برسانیم. / مهدی طیبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار