کد خبر: ۸۶۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 14 June 2020

مدیر عامل موسسه حمایت از ایثارگران خواستار ورود دستگاه قضا به شهرک‌های امثال باستی هیلز لواسانات شدبه گزارش «تابناک»؛ «علیرضا حشمت زاد» مدیر عامل موسسه حمایت از ایثارگران و جمعی از اعضای تحت پوشش خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه خواستار برخورد با قانون شکنان در شهرک‌های امثال باستی هیلز لواسانات شدند:

ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه


بدینوسیله از عملکرد شجاعانه وقاطعانه ، امیدوار کننده و علی گونه جنابعالی در بر خورد با مفسدان اقتصادی نظام که مدتهاست خاطر خانواده های معظم شهدا . جانبازان و ایثارگران و امت همیشه در صحنه ایران اسلامیمان را مکدر نموده است صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید.
.موفقیت شما را در تحقق اهداف های والای نظام اسلامیمان از خدای عزوجل خواهانیم.به امید روزی که با کمک شما و مجموعه تحت نظرتان ایران اسلامی از شر این خناسان از خدا بیخبر رهایی یابد. و مسئولین اجرایی نظام بدانند که خادم ملتند نه چپاولگر سرمایه های ملی. اینان برزگترین ضربه را بر پیکره نظام وارد ساخته و کل ملت را نا امید و سر خورده و مایوس ساخته اند. ایران ایران میشود با محاکمه اختلاسگران و چپاولگران و آقازاده های از خدا بیخبرمدیر عامل موسسه حمایت از ایثارگران خواستار ورود دستگاه قضا به شهرک‌های امثال باستی هیلز لواسانات شد
در خاتمه استدعا دارد امر و مقرر فرمایید نسبت به تعیین تکلیف آثار بجا مانده از قانون شکنی های افراد معلوم الحال در شهرک های امثال باستی هیلز لواسانات که در شان و جایگاه و مقام کشوری با شهیدان بیشمار نیست رسیدگی عاجل نمایند.
علیرضا حشمت زاد . مدیر عامل موسسه حمایت از ایثارگران و جمعی از اعضای تحت پوشش

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار