همانطور كه طرح نمايشى تحول سلامت به جاى صرف بودجه كشور بر آب لولهکشی بهداشتی یا بهسازی صنایع غذایی و داروهای پایه مصرف آنژیوگرافی و تعویض مفصل رایگان شد...
در کرونا هم بودجه اصلی صرف پایانه سلامت یعنی درمان شد زیرا نمایشگاه اقتدار در همه این سالها قدرت لوکالیزه نظام سلامت در بیمارستان بود...
بیمارستان ویترین نمایشنامه سلامت بود و مشتری را با یک ویترین خوب میشود جذب کرد.
همیشه کشورهایی که مشکل منطق در سیاستگذاری دارند در اعمال جراحی پیشرفته و موفقیتهاى مبتنى بر نانو ذرات و شیوههای فوق تخصصی مانور میدهند...
در نمایشگری سیاستگذاری بیمنطق شما باید تلاش کنید مظاهر و مصادیق چشمگیر برجسته شوند و با اغراق در دستاوردهای تراریخته باغ، علف زرد در چپر مزرعه نمود پیدا نکند.
مهم نیست خانه بهداشت شما سقفش در حال فرو ریختن باشد مهم این است در قلب نزدیک ونک کلینیک فوقتخصصی درمان اکسترا کورپورال نانوذره راه اندازی کنید...
این را دوربین میبیند و میکروفن میگیرد...
میشود
تعداد بهبودیافتگان را که محصول خط تولید نظام سلامت است بولد کنید اما در کشف موارد واقعی بیماری کمی فقط کمی تساهل و تسامح کنید...
ما اینجا هم درمان را چون قابلیت نمایشگری اثباتی داشت بر جنبه سلبی بهداشت یعنی نبودن چیزی ترجیح دادیم!
زیرا
نمیشد چند نفری که نگرفتند و محصول بهداشت در سلامت بود را در مصاحبات نمايش داد،
اما میشد نمایش داد چند نفری که گرفتند و نمردند را ما زنده کردیم زیرا مجهز به نانوذرات فوق تخصصی بودیم؛
ماسک را رايگان نكرديم، اما تست و درمان كرونا را رايگان كرديم...
اين جمله را دو بار بخوانيد!
این
همان سیاست
اهمیت ویترین در مارکت بازاریابی نمایشگر بود...
تا وقتی نمایشگری، کالای ويترينى بازار کساد سلامت باشد...
شما به عملکرد ICU افتخار میکنید،
اما فراموش نکنید We See U
اين حقيقت مراقبت متمركز بود...
انتهای پیام/*