کد خبر: ۸۶۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 29 June 2020

به گزارش «تابناک»؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین پیام تبریکی را بمناسبت فرارسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن به شرح ذیل صادر کردند:

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین بمناسبت فرارسیدن دهم تیرماه روز صنعت و معدن

بسمه تعالی

با سلام و تحیت


با آغاز انقلاب صنعتی و تحول در سبک زندگی مردمِ جهان، اهمیت روزافزون صنعت و معدن چشمگیرتر گردید.
به گونه‌ای که دیری نپایید تا زندگی صنعتی جایگزین سبک سنتی اهالی این کره خاکی شد و گرایش و وابستگی به توسعه، فزونی یافت. پیش از آن قرن‌ها بود که نیاز بشر و کاوش به منظور یافتن راهی برای مقابله با مشکلات فراگیر زندگی که امنیت، سلامتی و آسایش او را تهدید می‌کردند باعث کشف معادن شد و طبیعت، هدیه بزرگ خود را به جهانیان بخشید.صنعتی شدن، یک انقلاب شاخص در پیوند میان صنعت و معدن شد و این اتفاق بزرگ و پیوستگی مبارک، زمینه ساز بهبودی روزافزون زندگی مردمان این کره خاکی گردید.
به میمنت چنین اتفاق خجسته ای دهم تیرماه به نام روز بزرگ "صنعت و معدن" نامگذاری گردید و برگ زرین دیگری بر تقویم این دیار کهن اضافه شد.
اینجانب این روز بزرگ را محضر تمامی تلاشگران و جهادگران این عرصه خطیر و جبهه اقتصادی به خصوص قهرمانان، رکوردداران و کارکنان شریف مجموعه بزرگ سنگ آهن گهرزمین که تلاش های زیادی را در راستای به ثمر نشاندن اهداف و برنامه های این شرکت نمودند تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است با استعانت از خداوند متعال و در سالی که توسط مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و معدن کشور باشیم.
پیروز و سربلند باشید

علی اکبر پوریانی
مدیرعامل

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار