مدیرعامل شرکت اظهار کرد: باتوجه به اینکه کرمان قلب معادن کشور می‌باشد انتظار این است این نمایشگاه مقدمه‌ای باشد که کرمان را به عنوان قطب فعالیت‌های HSE در صنایع و معادن کشور معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 05 July 2020

امیر حسین سعید مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جنوب شرق کرمان در آیین افتتاح نمایشگاه مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات استان کرمان اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان مدیریت بحران، پدافند غیرعامل امداد و نجات است که شرکت‌ها بتوانند توانایی‌های خود را در عرصه مدیریت بحران و HSE به نمایش بگذارند، تا برای نخستین بار در استان به هم افزایی در مدیریت بحران و امداد و نجات از طریق انتقال تجارب دست پیدا کنند.

کرمان قطب HSE معادن می شود

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه کرمان قلب معادن کشور می‌باشد انتظار این است این نمایشگاه مقدمه‌ای باشد  که کرمان را به عنوان قطب فعالیت‌های HSE در صنایع و معادن کشور معرفی کنیم.

سعید برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات را اتفاقی ارزشمندی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه با همت دغدغه مندان این عرصه در وسعتی به متراژ ۴۵۰۰ متر و باحضور ۴۰ شرکت و سازمان و برگزاری ۷ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی از ۱۴ تیر تا ۱۶ تیر ماه برای نخستین بار در استان کرمان برگزار  می شود و امید است که با برگزاری این نمایشگاه قدمی مثبت در جهت اهداف مهم استان کرمان برداریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی جنوب شرق کرمان در پایان از تمامی شرکت‌کنندگان در این نماشگاه و به‌خصوص اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران و نماینده مردم جیرفت در مجلس اسلامی تشکر کرد.

کرمان قطب HSE معادن می شود

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار