فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از کشف 55 کیلو و 350 گرم شیشه طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 19 July 2020

کشف بیش از 55 کیلوگرم شیشه در سیرجانبه گزارش «تابناک»؛ سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد صنعتی به حوزه شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استقرار در یکی از محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود: در بازرسی از این خودرو 35کیلو شیشه که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند و 2 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر20 کیلو و 350 گرم شیشه از یک خودرو کشف شد.

کشف بیش از 55 کیلوگرم شیشه در سیرجان

وی در توضیح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پلیس، اقدام به فرار کرد و طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی، خودرو متوقف و در بازرسی از آن20 کیلو 350 گرم شیشه کشف و 3 سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: در ادامه این عملیات ماموران این فرماندهی یک خودروی پژو 405 دیگر را که به عنوان راه پاک کن خودروی حامل مواد همراهی می کرد نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ مهدی طیبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار