از احضار تنی چند از مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان به دستگاه قضا تا انتشار نامه ۱۱ تشکل دانشجویی در سایت جهان نیوز متعلق به علی زاکانی نماینده فساد ستیز مجلس یازدهم
کد خبر: ۸۸۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 13 August 2020

به گزارش «تابناک»؛ جریان مطالبه‌گری و فسادستیزی که چند ماه‌ی است در استان کرمان و به محوریت جمعی از جوانان و تشکل‌های دانشجویی شکل گرفته، توانسته است به دستاوردهای قابل توجهی دست پیدا کند.

چند تن از مدیران شرکتهای صنعتی و معدنی کرمان به دستگاه قضا احضار شدند

شروع این مطالبه‌گری از گزارش تخلفات در برخی شرکت‌های وابسته به شرکت ملی مس ایران از جمله شرکت ساختمانی کرمانیان، پسته ایرانیان و شرکت نمایشگاهی جنوب‌شرق بوده است.

دیروز رسانه «کرمان نو» خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه تعدادی از مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی از سوی دادستان عمومی و انقلاب کرمان جهت ادای توضیحات احضار شده‌اند؛ دادستان کرمان به موضوع نظارت با نگاه مدعی‌العموم به شرکتهای معدنی استان با دغدغه حفظ بی‌ المال ورود کرده و گفته پرونده مربوط به این موضوعات در دست بررسی قرار دارد.

شایان ذکر است بسیاری از شرکت‌های بزرگ استان خصولتی هستند و بخش زیادی از سهام آنان مربوط به دولت و یا موسسات عمومی غیر دولتی است.

با حضور «حضرت آیت الله رئیسی» در رأس دستگاه قضا برخورد با فساد و سوءاستفاده مسئولان (ازجمله مدیران اجرایی و نمایندگان فعلی و سابق) و وابستگان آنان شدت بیشتری گرفته و امید را در دل جریان انقلابی زنده کرده است.

دیروز نیز سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت یک نماینده سابق مجلس خبر داد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار