فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: فرد شروری که طی روزهای اخیر اقدام به ایجاد خسارت به دو خودروی سواری و اموال عمومی کرده بود در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 17 August 2020

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: فرد شروری که طی روزهای اخیر اقدام به ایجاد خسارت به دو خودروی سواری و اموال عمومی کرده بود در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری شرور مخرب اموال عمومی

 به گزارش تابناک، سرهنگ محمدرضا ایرانژاد بیان داشت: روز گذشته گزارشی در خصوص ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه دو دستگاه خودرو پارک شده در یکی از خیابان‌های نجف شهر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام، و بلافاصله بررسی موضوع از سوی پلیس آغاز شد.

 وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد یک شرور سابقه دار با سر و صورت بسته، شیشه‌های دو دستگاه خودروی سواری را شکسته و از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات، این شرور سابقه‌دار که از ارازل اوباش محل می‌باشد شناسایی و طی عملیاتی توسط ماموران کلانتری 14 نجف شهر دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با اشاره به رضایتمندی شهروندان از این اقدام خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان سیرجان با تمام توان در راستای تامین نظم  امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افراد خاص با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را برهم بزنند و به طور قاطع و جدی با برهم ‌زنندگان نظم عمومی برخورد می کند.

سرهنگ محمدرضا ایرانژاد همچنین از کشف 10 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال که به صورت غیرمجاز در این سیرجان در حال بهره برداری بودند، خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در شهر سیرجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه ماموران با تکمیل تحقیقات خود پی بردند در یک منزل مسکونی تعدادی دستگاه ارز دیجیتال در حال بهره برداری است که ضمن هماهنگی با مقام قضایی از این محل 10دستگاه ماینر غیر مجاز که به صورت مخفیانه راه اندازی شده بودند، کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را یک میلیارد و 100میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته است که این مورد در حوزه کشف جرایم اقتصادی اهمیتی دوچندان دارد. / مهدی طیبی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار